وبلاگ

نیم تنه ورزشی طرحدار-انتخابی خاص با فیت بادی!

نیم تنه ورزشی طرحدار؟ شاید برای شما سوال پیش بیاید که اصلا نیم تنه ورزشی چیست؟

نیم تنه از لباس های زیر بانوان است که مخصوصا دختر های جوان تمایل زیادی به پوشیدن آن دارند.امروز قصد داریم تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم همچنین شما میتوانید جهت بازید از سایر محصولات مجموعه مثل لباس ورزشی زنانه-پوشاک اسپرت زنانهلگ طرحدار زنانهلگ غواصی زنانه و دیگر محصولات علاوه بر سایت از اینستاگرام مجموعه نیز بازدید به عمل آوردید.

همانطور که در سطر بالا مختصراً توضیح دادیم این نیم تنه ها مورد علاقه ی خانم های جوان میباشد.این محصول در جنس ها و شکل های متفاوتی موجود است.برای خرید نیم تنه باید به برخی از نکات توجه کنیم و بدانیم که نیم تنه ی مورد استفاده ی ما چه نوع نیم تنه ای میباشد تا بتوانیم بهترین خرید را داشته باشیم.

نیم تنه ورزش طرحدار را معمولاً با شلوارک و یا شلوار ورزشی ست میکنند و برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند.

نیم تن ها به علت متفاوت بودن در طرح و کاربردشان درارای تمایز هایی با سوتین ها هستند اما چه بسا خانم هایی هم هستند که از این نیم تنه ها در زیر لباس های خود و به منظور استفاده ی روزمره نیز به کار میبرند.

نیم تنه ی زنانه ساختاری به این صورت دارد که از سرشانه تا زیر سینه قرار میگیرد و در قسمت فوقانی آن دو بند دارد و دارای یک تکه ی جداگانه میباشد که بر روی سینه قرار میگیرد.

ما به طور کلی دو مدل نیم تنه داریم

1-نیم تنه ی ورزشی

2-نیم تنه ی فانتزی

نیم تنه ی ورزشی

نیم تنه ی ورزشی طرحدار همان نیم تنه هایی هستند که به دلیل راحت بودن آن و جلوه ای که به فرم و شکم و پهلوی بانوان ورزشکار میدهند و موجب تاثیر بسزایی برای نمایان کردن عضلات بالا تنه میشوند انتخاب بسیار مناسبی برای این اشخاص میباشند. در قسمتی از نیم تنه ها پد هایی قرار گرفته که از سینه ی ورزشکار محافظت کرده و از افتادگی سینه جلو گیری میکند که این پد ها یا ثابت هستند و یا متحرک که ورزشکار با توجه به خواسته ی خود یکی از این دو مورد را انتخاب میکند.نیم تنه های ورزشی به سه دسته طبقه بندی میشوندکه عبارت هستند از نیم تنه هایی با حمایت بالا،با حمایت متوسط و دست آخر با حمایت کم.

نیم تنه هایی با حمایت بالا آن دسته از نیم تنه هایی هستند که به دلیل فشرده بودن در قسمت کاپ برای ورزش های سنگین تر گزینه ی مناسبی میباشند.

نیم تنه هایی با حمایت متوسط آن دسته از نیم تنه ایی به شمار میروند که یکسره بوده و باعث فشرده نگاه داشتن سینه میباشند.بهتر است بدانیم که در این نوع نیم تنه ها از کاپ و یا کپسول استفاده نشده و برای ورزش هایی با فشار متوسط مناسب میباشند.

نیم تنه هایی با حمایت کم برای تمرینات قدرتی مانند یوگا و پیاده روی مناسب بوده و نمیتوان در دو مورد بالا که توضیح داده شد استفاده کرد.

  • نیم تنه ی فانتزی

این نیم تنه بیشتر برای استفاده ی روزانه بکار میرود و به دلیل استفاده از گلدوزی،تور و مهره به نیم تنه ی فانتزی شهرت دارد که دارای جذابیت های زیادی میباشد.

انواع جنس ها و طرح های نیم تنه

نیم تنه ورزشی طرحدار ها در انواع جنس ها و رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود میباشد که ما میتوانیم با توجه به سلیقه و انتظاری که از نیم تنه داریم مدل و طرح دلخواه خود را انتخاب کنیم.

پس همان گونه که گفته شد نیم‌تنه ورزشی در شکل‌ها،جنس ها و رنگ های مختلف تولید میشود و جزو لباس‌هایی است که خانم‌های جوان بسیار به آن علاقه‌مند هستند .شما برای خرید هر نوع لباس و یا شلواری باید به ویژگی‌های آن توجه کنید تا آن را با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید خریداری نمایید تا به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

معمولاً خانم‌ها نیم‌تنه ها را در محیط باشگاه می‌پوشند و آن را با شلوارک ،شورتک، شلوار ویا لگ های ورزشی ست می‌کنند .

برخی از نیم‌تنه ها به دلیل طرح و شکلی که دارد، کاربرد آن برای استفاده به‌عنوان لباس‌زیر نیز مناسب هستند زیرا دارای شکلی فانتزی و کاربردی متفاوت هستند که معمولاً به این نوع نیم‌تنه ها نیم‌تنه‌های فانتزی گفته می‌شود .

نیم تنه ها از دو بند و نیز یک تکه‌ای جداگانه تشکیل شده‌است که از سرشانه تا زیر سینه فرد ورزشکار و یا فردی که خواهان تیپی اسپورت است را پوشش می‌دهد .

همان گونه که در قسمت بالا نیز ذکر کردیم نیم تنه ورزشی طرحدار های فانتزی برای استایل روزانه و یا پوشش‌های معمولی مناسب است و نیم‌تنه‌های ورزشی انتخاب بسیار عالی برای ورزش هستند.معمولاً در هنگام دوخت نیم‌تنه‌های فانتزی از مهره‌های زیبا ،تور، ربان و…برای دوخت آن استفاده می‌کنند، که همه این‌ها موجب ایجاد جذابیت در این نوع نیم‌تنه ها شده است اما زمانی‌که شما این نیم‌تنه ها را انتخاب می‌کنید به این نکته توجه فرمایید که نمی‌توانید این نیم‌تنه ها را در هنگام ورزش استفاده کنید زیرا از راحتی و دوام و کیفیت بالایی معمولاً برخوردار نیستند ‌.معمولاً خانم‌های ورزش‌کاری که خواهان نمایان شدن پهلو ، شکم و فیله کمر خود در حین ورزش هستند بسیار علاقه‌مند به پوشیدن نیم‌تنه‌های ورزشی هستند زیرا بهترین گزینه برای نمایان کردن عضلات شکم، پهلو و عضلات فیله‌ی کمر است ومی‌تواند زیبایی بدن فرد ورزشکار را در حین ورزش دوچندان کند .

تمامی نیم‌تنه ها دارای بندی در قسمت بالای سرشانه به‌منظور حفاظت از سینه هستندکه برخی از این بندها ثابت و برخی متحرک هستند .بندهایی که متحرک هستند این امکان را به فرد می‌دهند تا به‌راحتی بتوانند سایز متناسب با بدن خود را تنظیم کنند تا نیم‌تنه به بهترین شکل ممکن در بدن آن‌ها قرار بگیرد زیرا ممکن است که آن نیم‌تنه به بدن فرد گشاد باشد و به‌راحتی با تنگ کردن بند آن میشود این مشکل را رفع کرد و یا بالعکس ممکن است که این نیم‌تنه به بدن فرد تنگ باشد و با راحتی با آزاد کردن بند آن می‌توان فرم دلخواه خود را تنظیم کنید و بهترین و راحت ترین نیمتنه را با توجه به استایل خود داشته باشید.پس در هنگام خرید نیم‌تنه به بند آن توجه زیادی داشته باشید .همچنین به این نکته دقت کنید که اگر خواهان انتخاب نیم‌تنه با بند ثابت هستید قابلیت کشسانی آن را به‌دقت چک کنید زیرا اگر شما دارای سینه بزرگی باشید، بند نیم‌تنه به‌مرور زمان فرم اصلی خود را از دست می‌دهد و دیگر قادر نخواهد بود تا فرم اصلی سینه شما را حفظ کند زیرا که قابلیت کشسانی خود را به زودی از دست داده است.

همچنین نیم‌تنه هایی که دارای بندهای پهن‌تر هستند از مقاومت بالاتری برخوردارند و از فشاری که در حین ورزش به شما تحمیل میشود جلوگیری میکند.

در حین خرید نیم‌تنه به این نکته توجه کنید که بین بندهای نیمتنه تا کاپ سینه نباید بیشتر از دو انگشت فاصله وجود داشته باشد .

شما باید در انتخاب نیم‌تنه به بندهایی که در قسمت پشت و زیربغل کار شده‌است نیز توجه کنید که هم سفت و محکم باشد و هم موجب خراش و سوزش پوست ورزشکار در حین تمرینات ورزشی نشود.

معمولاً نیم‌تنه هایی که از جنس با کیفیت و خوبی برخوردار هستند موجب بروز این نوع مشکلات نمی‌شود و موجب لذت دو چندان شما از ورزش میشوند زیرا پوشاک ورزشی از شاخصه های خیلی مهم در حین تمرینات ورزشی است که علاوه بر جنبه زیبایی که به شما در حین تمرینات ورزشی میدهد ،سلامت جسمانی و روحی شما را نیز تضمین میکند و موجب بروز مشکلات پوستی در بدن فرد ورزشکار نمیشود.

برخی از نیم‌تنه‌های ورزشی دارای جنس

فلامنت و دارای یقه ای گرد هستند که معمولاً این جنس از قابلیت کشسانی خوبی برخوردار است و پرز نمیدهد و از دیگر ویژگی ها مثبت آن میتوان به نرم و راحت بودن آن اشاره کرد و نیز به شدت به افرادی که دارای پوست حساسی هستند توصیه میشود.این پارچه ها دارای دو نوع براق و مات هستند که شما میتوانید با توجه به ملاک های خود اقدام به انتخاب این نوع از پارچه ها کنید.از دیگر ویژگی های مثبتی که موجب شده است تا تولید کنندگان لباس های ورزشی به سراغ این نوع از پارچه ها بروند ویژگی خوب عدم تغییر حالت و مقاومت بالای آن در حین شست و شو است.

برخی از نیم‌تنه ها دارای آستین هستند که این موجب شده‌است تا دست شما در هنگام خرید کردن باز باشد و بتوانید هر نوع نیم‌تنه‌ای را که دوست دارید خریداری کنید ،این مدل نیم‌تنه ها هم در انواع ساده و هم در انواع طرح‌ها موجود است .

برخی از نیم‌تنه ها دارای پارچه‌ای ساده اما با چاپ‌های بسیار ظریف در قسمت جلوی آن ها هستند که به زیبایی هرچه بیشتر نیم تنه ها کمک می‌کند شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود مدل آن را انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید .

برخی از نیم‌تنه‌های ورزشی دارای جنس پلی استر هستند که این نوع جنس نیز از کشش بسیار بالایی برخوردار است و نیز از دیگر ویژگی‌های پارچه پلی استر می‌توان به انبساط و انقباض بالای آن در حین تمرینات و جلوگیری از فرسایش آن اشاره کرد .از دیگر ویژگی‌های مثبتی که این نوع پارچه‌ها دارند مقاومت در برابر مواد شیمیایی و نیز چروک نشدن آن هست .همین ویژگی موجب شده‌است تا تولیدکنندگان استفاده زیادی از این نوع پارچه‌ها برای دوختن لباس‌های ورزشی داشته باشند زیرا که شما در هنگام ورزش کردن می‌بایست هرروز لباس‌های خود را شستشو کنید .اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به پارچه‌هایی با جنس مصنوعی حساسیت دارید سعی کنید از خرید این نوع پارچه‌ها اجتناب کنید زیرا این نوع پارچه‌ها از الیاف مصنوعی درست شده‌است و ممکن است که با پوست تن شما سازگار نباشد .

تمامی موارد ذکر شده جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان از نیمتنه ورزشی ساده و یا نیمتنه ورزشی طرحدار است تا با ذکر نکاتی که گفته شد،شما را در حین خرید آگاه سازیم.

حرف آخر…

تمام سعی ما در مجموعه ی فیت بادی اسپرت بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان برای یک خرید دلچسب میباشد.همانطور که قبل تر هم به این تکته اشاره کردیم اولویت اصلی مجموعه ی ما جلب رضایت شما سروران است.

امیدواریم با قرار دادن این مقالات گامی مفید در جهت رضایت خاطر شما برداشته باشیم .

فروشگاه فیت بادی اسپرت