وبلاگ

اسپینینگ چیست؟

با سلام به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحالیم که می توانیم با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم امروز قصد داریم تا در مورد ورزش جذاب اسپینینگ با شما گفتگو کرده و برخی از فواید آن را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس لطفاً با ما همراه باشید.

فیت بادی اسپرت

1) هورمون های شادی

آیا می دانید وقتی در روز به حساب بانکی خود نگاه می کنید چه احساسی به شما دست می دهد؟ آن احساس گرم، مبهم، شاد (من ثروتمند هستم، حداقل برای یک روز)؟ خوب، بدن شما اندورفین خوبی را در جریان خون شما آزاد می کند. و حدس بزنید چه؟ ورزش هم این کار را می کند! اکنون ممکن است هنوز ما را باور نکنید – اما با دوچرخه اسپین بپرید، در یک کلاس شرکت کنید و شرط می‌بندیم که احساس بهتری نسبت به ورودتان به آن داشته باشید! این به این دلیل است که ورزش اندورفین تولید می کند که با گیرنده های مغز شما تعامل می کند و باعث ایجاد احساسات مثبت در بدن شما می شود. شما کلاس را با احساس خستگی فیزیکی ترک خواهید کرد، اما از نظر روحی در سطح بالایی خواهید بود، و این احساسی است که به آن معتاد خواهید شد. به همین دلیل است که فعال ماندن می تواند به بسیاری از افراد برای مقابله با افسردگی و سایر شرایط منفی سلامت روانی و جسمی از جمله استرس کمک کند.

2) ورزش با تاثیر کم

اگر اخیراً از یک جراحت یا جراحی در حال بهبودی هستید یا فقط باید کمی آرام‌تر کارها را انجام دهید، اسپینینگ بسیار عالی است.  یک تمرین عالی داشته باشید، اما از آن جایی که دوچرخه ثابت است، خطری وجود ندارد که از زمین خارج شوید یا با دوچرخه سوار دیگری برخورد کنید. همچنین به این معنی است که می توانید بر روی آنچه واقعاً در کلاس اهمیت دارد تمرکز کنید و برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود تلاش کنید، شما می توانید حتی در این ورزش از یک لباس ورزشی ارزان استفاده کنید، هدف شادابی و سلامت شماست نه چیزی دیگری!

3) آمادگی قلبی عروقی را افزایش می دهد

تناسب اندام قلبی عروقی توانایی قلب، سلول های خونی و ریه ها برای تامین خون اکسیژن دار به ماهیچه های ما است که به آنها اجازه می دهد انرژی تولید کنند تا بتوانیم حرکت کنیم. اساساً هرچه آمادگی قلبی عروقی بیشتری داشته باشید، حرکت و فعال ماندن برای شما آسان تر خواهد بود. همچنین احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سایر مشکلات سلامت قلبی عروقی را کاهش می دهد. کلاس اسپین می تواند راهی موثر و ایمن برای افزایش تناسب اندام قلبی عروقی شما تحت نظارت مربیان مجرب ما باشد.

4) تعریف ماهیچه های لاغر برای پاها و هسته شما

یکی از بهترین مزایای کلاس اسپین افزایش قدرت عضله در پاها و قسمت مرکزی بدن شما است. وزن ماهیچه‌ها بیشتر از چربی است، بنابراین افراد زمانی که می‌خواهند رویه مافین خود را از دست بدهند گیج می‌شوند اما در ترازو افزایش می‌یابند! توصیه ما – ترازو را کنار بگذارید، به دنبال یک عدد یا سایز شلوار جین نباشید، هدف خود را طوری انتخاب کنید که می خواهید بدن شما چگونه به نظر برسد. همانطور که شروع به ساختن تعریف عضلانی بدون چربی بیشتری می کنید، احتمالاً وزن اضافه می کنید، اما شکل بدن شما در همه ابعاد های مناسب تغییر می کند. به علاوه هر چه توده عضلانی بیشتری داشته باشید، بدن شما روزانه کالری بیشتری می سوزاند، حتی در زمان استراحت.

5) استرس را از بین می برد

هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد – از نظر علمی ثابت شده است که ورزش می تواند به کاهش استرس کمک کند. ورزش ذهن شما را متمرکز می کند و به شما این امکان را می دهد که فضای سر خود را خالی کنید و هر روز پر استرسی را که در محل کار یا خانه گذرانده اید به طور موقت فراموش کنید. ورزش باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، همه اینها به کاهش استرس در زندگی روزمره ما کمک می کند.

6) خطر صدمات را کاهش می دهد

در ششمین مزیت اسپین، به کاهش خطر صدمات می پردازیم. ماهیچه ها و مفاصل استفاده نشده ضعیف، خسته و سفت می شوند. بنابراین هنگامی که نیاز به حرکت سریع، بلند کردن چیزهای سنگین یا حتی بلند شدن از رختخواب به میان می‌آید، هرچه بدن شما متناسب‌تر باشد، انجام کارهای روزانه آسان‌تر می‌شود و آسیب‌های کمتری متحمل می‌شوید.

حالا فقط کافی است تا در یک کلاس اسپین ثبت نام کنید و شروعی تازه داشته باشید…