وبلاگ

تیم های ملی حاضر در جام جهانی از چه برندی استفاده می کنند؟

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله‌ی تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم، امروز قصد داریم تا در مورد برند البسه تیم‌های ملی حاضر در جام‌ جهانی فوتبال 2022 قطر با شما عزیزان گفتگو کنیم پس لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

جام‌ جهانی قطر با تمام جام ‌جهانی های دیگر متفاوت است و فرق‌ های زیادی دارد از تاریخ برگزاری گرفته تا نوع انتخاب شدن قطر به ‌عنوان میزبان و اتفاقات دیگر …

پس در این جام ‌جهانی خاص تیم‌ها سعی می‌کنند تا البسه خاص و شیکی نسبت ‌به دوره های قبل بر تن داشته باشند،و این وظفیه بر گردن کمپانی های لباس ورزشی جهان که اسپانسر تیم ها هستند می باشد.

 بیایید با هم البسه و برند و 32 تیم حاضر در جام‌ جهانی 2022 قطر را مرور کنیم .

ابتدا بیایید از کشور عزیز خودمان ایران شروع کنیم.

 ما برای اولین ‌بار در طول تاریخ قرار است که با برندی ایرانی در این مسابقات حاضر شویم و برند معروف ایرانی مجید معراج قرار است تا پوشاک و البسه تیم ‌ملی در جام ‌جهانی را تامین کند.

 با وجود این ‌که زمان بسیار کمی تا برگزاری جام ‌جهانی مانده ‌است و روز شمار ماه آخر آغاز گردیده تیم ایران به ‌همراه دو تیم دیگر هنوز لباس‌های خود را معرفی نکرده اند و رونمایی از البسه خود در جام ‌جهانی نداشته ‌اند که این نکته بسیار قابل ‌توجه و تامل است که چرا با وجود زمان بسیار کم و کمتر از چند روز تا آغاز جام‌ جهانی همه تیم ‌های ملی جهان لباس خود را معرفی کردند به‌ جز کشور عزیزمان ایران اما چیزی که مشخص است این است که تیم ملی کشور ما با برند ایرانی در جام ‌جهانی شرکت خواهد کرد که این خود جای تشویق و تامل دارد چرا که حمایت از تولید و کالای ایرانی یعنی براه افتادن چرخه فناوری و کار در کشور عزیزمان .

فیت بادی اسپرت

طبق معمول در این فستیوال وال بزرگ جهانی باز ما شاهد حضور غول‌های البسه ورزشی جهان هستیم که هر کدام تعدادی از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی را حمایت و ساپورت می‌کنند .

مثلاً پوما قرار است تا البسه  تیم هیا ملی :

مراکش – سنگال – اروگوئه – غنا – صربستان -وسوئیس را ساپورت کند و از لباس‌های تمام کشورهای نام ‌برده‌شده رونمایی کرده‌ است که واقعا طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند.

فیت بادی اسپرت

نایکی قرار شده‌ است تا لباس ‌های کشورهای :

لهستان – پرتغال – عربستان ‌سعودی – کره جنوبی – کانادا – آمریکا – برزیل – قطر – هلند – انگلیس – کرواسی – فرانسه و استرالیا را پوشش دهد و از این حیث این برند در جام‌جهانی بیشترین تیم حاضر را دارد .

فیت بادی اسپرت

دیگر برند معتبر دنیا یعنی آدیداس نیز قرار است لباس‌های:

 اسپانیا- بلژیک -ژاپن -مکزیک -آرژانتین -آلمان و ولز را پشتیبانی کند .

فیت بادی اسپرت

کشور تونس قرار است از برنده کاپا استفاده کند، کامرون قرار است از ال کاپ اسپرتیف استفاده کند ، اکوادور از برنده ماراتن، دانمارک از برنده کشور خودش یعنی هوم ، نیو بالانس هم قرار است تا برای  کاستاریکا سنگ تمام بگذارد.

تمام برندهای ذکر شده که در جام‌ جهانی قرار است البسه تیم‌ها را ساپورت کنند در زمینه‌ای لباس تماشاگران نیز کاملاً پویا بوده و برای بانوان و آقایان تماشگر از کودک و نوجوان تا بزرگسالان که برای تماشای تیم های ملی کشورشان پا به قطر می گذارند لباس تهیه کرده اند.

 همچنین قرار است که اکثر این برندها برای تیم ‌ملی بانوان کشور های ذکر شده نیز لباس طراحی کنند، این برندها پیشینه بسیار قدرتمندی دارند و در زمینه ست ورزشی ، ست اسپرت زنانه  و لباس ورزشی و غیره کاملاً فعال هستند.

 همچنین برندهای کم‌ نام و نشان تر قطعا از قیمت پایین ‌تری نیز برخوردار هستند چنان‌که برند ایرانی قطعا در زمینه لباس ورزشی زنانه طرفداری یا لباس ورزشی مردانه طرفداری قطعا نسبت‌ به شرکت‌های بزرگ نایکی و آدیداس قیمت پایین‌تری دارد.

امیدواریم سرانجام این جام‌جهانی با موفقیت تیم‌ملی کشورمان و صعود از مرحله گروهی برای اولین‌بار در تاریخ رقم بخورد و کشور عزیزمان ایران را شاد خوشحال و سرفراز گرداند.

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .