وبلاگ

برند هایی که دنیای تجهیزات ورزشی را تکان دادند!

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله‌ای تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم، امروز قصد داریم تا برنده های ورزشی جهان را برای شما معرفی کنیم اما از آن جا که برند نایک و آدیداس و البته پوما جزو برند های بسیار محبوب هستند برای این کمپانی ها مقاله ای جدا برای شما در نظر داریم و در قسمت اول سلسله مقالات برند های ورزشی جهان به سراغ نایک و آدایداس آمده ایم پس لطفا با ما همراه باشید.

برندهای مختلفی در زمینه لباس ورزشی در سطح دنیا درحال فعالیت هستند و این بازار رقابتی را هر روز داغ‌ تر می‌کند ما هر روز شاهد مدل ‌های جذاب و پرطرفدار از این کمپانی‌های معروف هستیم اما برخی از این کمپانی‌ها هستند که پیشتاز عرصه خود هستند و در واقع توانسته ‌اند جایگاهی بسیار باثبات و نامی بسیار معتبر در سطح دنیا برای خود دست‌ و پا کند و با اکثر تیم‌ های ورزشی جهان در رشته‌ های مختلف همکاری داشته باشند بیایید تا در این مقاله به دو شرکت بزرگ این بازار بپردازیم.

  نایک و آدیداس نام هایی هستند که به واسطه تولیدات و رقابت شدیدی که با یکدیگر دارند نمی شود آن ها را بدون هم در یک مقاله لحاظ کرد پس این مقاله در مورد این دو غول بزرگ لوازم ورزشی است با ما همراه باشید.

  • نایک

نایک شاید معروف‌ ترین کمپانی ورزشی جهان در کنار برند آدیداس باشد این کمپانی در سال 1964 به‌ صورت رسمی تاسیس شده و توانسته در زمینه ی  مد  و پوشاک و البته پوشاک ورزشی در دنیا سر و صدای بسیار زیادی به پا کند.

 این برند بسیار مشهور و محبوب بین ورزشکاران جهان است و استفاده از این برند در دنیا بسیار زیاد است تا آن جایی ‌که اکثر ورزشکاران و فوتبالیست‌های معروف جهان با این برند قرارداد دارند و البسه  ، کفش و دیگر لوازم ورزشی خود را از این برند تامین می‌کنند.

 اگر بخواهیم از لحاظ برندی به این کمپانی نگاه کنیم باید بگوییم که حتی آدیداس هم نمی‌تواند رقیب او باشد و این برند معتبرترین برند ورزشی دنیا محسوب می‌شود.

 در زمینه پوشاک بانوان نیز این برند فوق‌العاده حرفه‌ای عمل کرده و شاید بیراه نباشد که بگوییم که زیباترین لباس ورزشی و ست اسپرت زنانه از آن این برنده معتبر است البته در رقابت با پوما .

فیت بادی اسپرت
  • آدیداس

آدیداس دیگر  از برند های  معتبر ورزشی جهان به حساب می‌آید اگر بخواهیم رقابت آدیداس و نایک را برای شما شرح دهیم دقیقاً شما می‌توانید به بازی ال کلاسیکو بین رئال ‌مادرید و بارسلونا برای شما شرح دهیم .

 این دو برند معتبر هر سال در حال رقابت با یکدیگر هستند و بیراه نیست اگر بگوییم که اختلاف فاحشی بین این دو برند با دیگر برندها وجود دارد.

 برند آدیداس آلمانی بوده که در سال 1949 کار خود را آغاز کرده است و توانسته ‌است معاملات و قراردادهای خوبی را با تیم‌های ورزشی دنیا ازجمله ورزش  فوتبال و فیفا ببندد.

 آدیداس نیز در زمینه ی  پوشاک بانوان کاملاً پیشتاز است و شما امروز می‌توانید انواع و اقسام ست ورزشی ، لباس ورزشی زنانه یا حتی تاپ ورزشی زنانه را از این برند معروف تهیه کنید .

فیت بادی اسپرت

این دو برند غول‌های صنعت پوشاک ورزشی دنیا به حساب می‌آیند و هر روز درحال رقابت با یکدیگر هستند و باید اعتراف کرد که از لحاظ زیبایی جنس و همچنین راحتی فوق‌العاده تولیدات برتری دارند و امروزه طرفداران خاص خود را دارند که در سراسر دنیا از محصولات این دو شرکت غول بزرگ استفاده می‌کنند.

 در مقاله بعدی به دیگر برندهای برتر ورزشی اشاره خواهیم کرد .

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.