وبلاگ

مربی تیم بیسبال مدرسه خود شوید!!!

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می توانیم با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم، لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

آیا تا به حال در مورد بیسبال کنجکاو شده اید؟ خب احتمالاً شما  کنجکاو هستید چرا که در غیر این صورت الان اینجا نبودید!

فیت بادی اسپرت

 شاید شما فقط در مورد قوانین گیج شده اید یا نمی دانید که چرا مردم اینقدر از آن لذت می برند؟ بدون توجه به دلایل شما برای حضور در اینجا، کنجکاوی شما به شما گفته است که بیسبال ورزشی است که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید. به خواندن ادامه دهید تا نکات جالب بیسبال را یاد بگیرید.

بیسبال ورزشی بسیار محبوب در سرار جهان به حساب می آید و این روزها در کشور عزیز ما هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده ، ما در این مقاله قصد داریم تا اگرر شما دبیر ورزش و یا مدیر یک گروه از نوجوانان هستید و می خواهید این بازی را با آنان انجام دهید کمک کنیم تا یک مربی حرفه ای در این ورزش باید!

هنگامی که مربی یک تیم بیسبال هستید، به یاد داشته باشید که آنها را خوشحال و با انگیزه برای بازی نگه دارید، که تا حد زیادی به تمایل آنها برای پیروزی کمک می کند. یک مهمانی با چاشنی ناهار و یا شام  می تواند رفاقت را تشویق کند. بیسبال باید برای تیم شما لذت بخش باقی بماند.

هنگام توپ زدن، لازم است بدانید که چگونه توپ را به بهترین شکل در دست بگیرید و توپ را به زمین بزنید. برای شروع، انگشت وسط خود را روی درز قرار دهید. سپس، انگشت شست خود را روی درز دیگر قرار دهید. این به شما امکان می دهد خفاش را برای بهترین مسافت و سرعت با کمی دقت بهبود یافته در دست بگیرید.

اگر در موقعیت خارج از زمین بازی می کنید، مطمئن شوید که شما و سایر همکارهایتان مهارت های ارتباطی مناسبی دارید. وقتی توپی به میدان بیرون می‌آید، مهم است که بدانیم چه کسی دنبال آن خواهد رفت. اگر نتوانید این کار را مستقیم انجام دهید، ممکن است توپ به زمین بیفتد یا ممکن است با هم تیمی خود برخورد کنید.

وقتی به خفاش می رسید، باید کلاه ایمنی بپوشید. این کلاه ایمنی در برابر صدمات وارده به سر محافظت می کند. موثرترین کلاه ایمنی دارای سپری است که از ناحیه صورت در برابر توپ های ناخوشایند یا توپ هایی که به طور وحشیانه به گوش می رسد محافظت می کند.

هنگام مربیگری بیسبال، چند چیز وجود دارد که باید در دسترس داشته باشید. مطمئن شوید که یک کیت کمک های اولیه خوب، به درستی انبار شده و آماده نگه دارید. مقدار زیادی آب تا به بازیکنان کمک کند از کم آبی بدن جلوگیری کنند. برنامه تمرینی خود را برای هر روز با تمرینات دقیق و تقسیم به بخش های زمانی قابل مدیریت آماده کنید. به طور طبیعی، شما باید از داشتن تمام تجهیزات مناسب مطمئن باشید.

اما اگر لوازم حرفه ای هم ندارید نگران نباشید، شما می توانید لباس ورزشی ساده و امکانات سطح پایین نیز این ورزش را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

هدف شما شادی بچه ها است پس برای شاد کردن آن ها نیازی نیست به مانند یک تیم حرفه ای عمل کنید.

امیدواریم مربیان خوبی باشید…