وبلاگ

لباس ورزشی زنانه-نکاتی که قبل از خرید باید بدانیم!

سبک لباس‌های ورزشی زنانه در سال‌های اخیر تغییرات زیادی به همراه داشته است و توانسته در سراسر جهان محبوبیت خود را افزایش دهد. لباس ورزشی زنانه که هم راحتی و هم ظرافت را به دنبال دارد برای بانوان ارزش زیادی به همراه دارد، محصولات ورزشی با استفاده از پارچه‌های انعطاف پذیر و با سبک خاص طراحی می‌شوند.

علاوه بر این لباس ورزشی زنانه در رنگ‌ها، مدل‌ها و سبک‌های مختلف تولید می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توان یک محصول ورزشی متناسب با سلیقه همه پیدا کرد، لباس‌های ورزشی زنانه در دو سبک زمستانه و تابستانه تولید می‌شوند که هر کدام مختص فصل‌های سرد و تابستانی هستند. لباس‌های ورزشی مردانه عموماً طرح‌های ساده‌ای دارند اما لباس‌های ورزشی زنانه طرح و رنگ‌های متفاوتی دارند در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می‌شویم.

محصولات لباس ورزشی زنانه چیست؟

لباس زنانه ورزشی تنها به دو تکه لباس ختم نمی‌شود، بلکه در کنار این لباس شما می‌توانید محصولات دیگری را هم استفاده کنید که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید لباس این محصولات را کم و زیاد کنید.

  • لباس ورزشی زنانه

لباس‌های ورزشی از اساسی‌ترین محصولات ورزشی هستند که معمولاً شامل تیشرت، تاپ، هودی و غیره هستند این محصولات از جنس پنبه، پلی استر یا نایلون ساخته می‌شوند. این نوع لباس‌ها برای تمام فصول طراحی می‌شوند البته طرح‌های کلاسیک ساده‌تر بوده و معمولاً تک رنگ یا طرح‌دار هستند، لباس‌های ورزشی کوتاه نیز در ماه‌های تابستان ترجیح داده می‌شوند.

  • سویشرت زنانه

علاوه بر لباس‌های ورزشی، سویی شرت‌های ورزشی نیز به عنوان یک لباس شیک مورد توجه قرار گرفته‌اند، این محصول ورزشی در دو نوع زنانه و مردانه تولید می‌شود که بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. البته بسیاری از برندها توانسته‌اند با سویی شرت‌های خاص خود در لیست بسیاری از نام‌های محبوب قرار گیرند. این محصولات در هر فصل با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند که در ماه‌های گرم تابستان نازک‌تر و در زمستان با پارچه‌های ضخیم‌تر تولید می‌شوند.

  • شلوارک ورزشی زنانه

در لباس ورزشی زنانه برای باشگاه، استفاده از شلوارک ورزشی همیشه بین بانوان و آقایان ورزشکار رایج بوده است و معمولاً ورزشکاران در داخل باشگاه از آن استفاده می‌کنند. این شلوارک‌ها باعث می‌شوند که راحتی، تحرک و عملکرد بیشتر باشد و بانوان هنگام دویدن یا ورزش کردن محدود نباشند؛ شلوارک‌های ورزشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خاصیت عرق زدایی و تنفس را ممکن می‌کنند و در سبک‌های مختلف برای هر سلیقه‌ای تولید می‌شوند.

  • لگ ورزشی زنانه

از دیگر لباس ورزشی زنانه محبوب می‌توان به لگ ورزشی اشاره کرد که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این محصول قابلیت کشسانی بالایی داشته و به گونه‌ای طراحی شده که در اطراف پاها و باسن قرار می‌گیرد، یکی از مهمترین فواید آن جذب رطوبت است. به همین خاطر طوری طراحی شده که کیفیت بالایی دارد عرق بدن را به سرعت جذب می‌کند تا به خشک نگه داشتن بدن در طول تمرینات زیاد کمک کند.

سبک لباس ورزشی زنانه باید چگونه باشد؟

هنگام خرید لباس ورزشی زنانه بسیاری از فروشندگان لباس‌های ورزشی از شما می‌پرسند که سبک لباس ورزشی زنانه شما چگونه باشد؟ اگر شما جواب این سوال را ندانید نمی‌توانید سبک خاص خود را انتخاب کنید. مردم امروزی با سرعت زیادی کار می‌کنند و با این سرعت ممکن است هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی خسته باشیم، به همین دلیل کیفیت زندگی کاهش پیدا کرده و اغلب از ورزش برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده می‌کنیم.

ورزش کمک می‌کند که بدنی سالم و سبک زندگی سالمی را دنبال کنیم، در عین حال ورزش کردن به هر فرد افسرده‌ای انگیزه می‌دهد. این گونه افراد ترجیح می‌دهند که سبک لباس ورزشی راحت را انتخاب کنند یا لباس‌های ورزشی را فقط در باشگاه می‌پوشند به همین خاطر راحتی را ترجیح داده و می‌خواهند در همه زمینه‌های زندگی شیک به نظر برسند. امروزه افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های راحت بپوشند چه در حال ورزش کردن باشند و چه در تفریح باشند لباس‌هایی که توانایی حرکتی ما را محدود نکنند.

مهم نیست که چند سال دارید، کجا زندگی می‌کنید یا چه سایزی دارید می‌توانید در هنگام در خرید لباس ورزشی زنانه یا مردانه، لباس ورزشی متناسب با استایل خود را انتخاب کنید. چون موضوع اصلی ما لباس ورزشی زنانه است باید خدمتتان عرض کنیم که لباس ورزشی برای تمام سنین وجود دارد و اگر چه گاهی اوقات انتخاب آن می‌تواند دشوار باشد، اما در نظر داشته باشید در لباس ورزشی راحتی ارجحيت بیشتری دارد.

سبک لباس ورزشی برای زنان

وقتی به فروش لباس ورزشی زنانه نگاهی می‌اندازیم متوجه می‌شویم که خانم‌ها عموماً لباس‌هایی را ترجیح می‌دهند که در آنها راحت باشند و فرم بدن آنها را به خوبی نمایش دهد. آنها از سبک‌های متفاوتی مانند تاپ‌های ورزشی، کراپ به همراه شلوارک ورزشی استفاده می‌کنند. یکی از ترکیبات مهمی که در استایل ورزشی زنان وجود دارد جوراب شلواری اسپرت است و بدون اینکه بدن را سفت کند ظاهری سفت را ایجاد کرده و پاهای شما را لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهند. البته شما می‌توانید از لگ ورزشی اسپرت نیز استفاده کنید که می‌توانید آن را با انواع لباس‌های ورزشی ست کرده و در باشگاه ورزشی متفاوت‌تر از همیشه باشید. البته گزینه‌های مختلفی وجود دارد که بانوان از آن در استایل ورزشی خود استفاده می‌کنند.

از دیگر انتخاب‌های مهم بانوان در استایل ورزشی انتخاب کفش مناسب است که امروزه کفش‌های متنوعی با کفی ضخیم و راحت وجود دارند. ممکن است در تمام هفته بخواهید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید اما شما می‌توانید به جای آن از کتانی‌های اسپرت استفاده کنید و حتی در مسیر رفتن به باشگاه هم از آنها استفاده کنید. در انتخاب کتانی مناسب، برای انتخاب رنگ لباس ورزشی زنانه باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که شاداب و متنوع باشند.

رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید می‌توانند به روی شما تاثیر روانی داشته باشند، به همین خاطر مهم است که بدانید رنگ چگونه می‌تواند بر میزان جذب نور و دمای کلی شما در طول تمرین اثرگذار باشد. اگر شما هنگام ورزش کردن بیشتر از دیگران عرق می‌کنید پس انتخاب رنگ سیاه برای شما در روزهای گرم مناسب نیست. از نظر روانشناسی ها تاثیرات ذهنی به روی ما می‌گذارند زیرا علم به ما می‌گوید چه رنگی را برای تمرین خود انتخاب کنیم.

رنگ قرمز ضربان قلب را افزایش می‌دهد و به همین دلیل می‌تواند رنگ مفیدی برای تمرین‌های با شدت بالا باشد، در حالی که در تمرین‌های خنثی مثل یوگا استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم میتواند برای ما آرامش را به همراه داشته باشد. پس حواستان باشد که هنگام تمرین کردن از چه رنگ‌هایی استفاده می‌کنید چون در دراز مدت خواهید دید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که در انتخاب ترکیب رنگ لباس ورزشی زنانه خود را محدود نکنید اما بهتر است رنگ‌های متناسب با هر محیط را انتخاب کنید.

لباس ورزشی زنانه برای باشگاه

لباس ورزشی زنانه برای باشگاه یکی از محصولات مهم بوده که قبل از رفتن به باشگاه باید آن را تهیه کنید. این لباس‌ها در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر بانویی با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند و شما هم ممکن است طرح متفاوتی را بپسندید. اما باید بدانید که لباس ورزشی زنانه باید در ابتدا راحت و منحصر به فرد باشد و هنگام ورزش کردن حرکات شما را محدود نکند.

برای انتخاب لباس ورزشی زنانه برای باشگاه اگر هنوز فکر می‌کنید جنس پارچه نخ پنبه بهترین جنس لباس ورزشی است، کاملاً در اشتباه هستید. پارچه نخ پنبه رطوبت را کاملاً جذب می‌کند که محیط مناسب برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها است، در نتیجه آسیب‌های پوستی شروع می‌شود و این به خصوص در مورد لباس‌های ورزشی زنانه بسیار مهم است. اما شما می‌توانید لباس‌هایی با جنس ترکیبی نخ و پلی استر را انتخاب کنید که برای ورزش کردن بسیار مناسب هستند زیرا رطوبت ناشی از عرق کردن را تا حد زیادی دفع کرده و در ضمن شستشوی راحتی دارند.

به طور کلی خرید لباس ورزشی زنانه یکب از دغدغه‌های بزرگ برای بسیاری از بانوان ورزشکار محسوب می‌شود که می‌تواند به اندازه داشتن تجهیزات دیگر مهم باشد. البته این نکته را فراموش نکنید شاید انتخاب یک لباس ساده که این همه تاکید دارد برایتان عجیب و غریب باشد، ولی اینکه در باشگاه چه لباسی بپوشیم بیشتر می‌تواند روی استقامت و انگیزه شما در باشگاه تاثیر داشته باشد.

خرید لباس ورزشی زنانه ارزان

اگر قصد خرید لباس ورزشی زنانه ارزان را دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و محصولات با کیفیت را تهیه کنید. همانطور که می‌دانید بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندامشان ورزش می‌کنند، به همین خاطر ورزش کردن ممکن است سخت باشد اما در عین حال لذت بخش است و اگر لباس ورزشی زنانه شما مناسب ورزش و حرکات کششی نباشد، نه تنها از ورزش کردن لذت نمی‌برید بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی شوید.

شاید باورتان نشود اما انتخاب لباس زنانه ورزشی مناسب می‌تواند عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود ببخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامتتان ورزش کنید. این لباس‌ها بخش جدا نشدنی در انجام فعالیت‌های ورزشی هستند که در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بد نیست بدونی دیگه لباس‌های مخصوص دویدن در مسافت‌های بلند باید دارای خاصیت دفع رطوبت باشند و لباس‌های مخصوص ورزش در فضای باز باید از پارچه‌های قابل تنفس با خواص عایق بسیار خوب استفاده شود.

قیمت لباس ورزشی زنانه

در نهایت آنچه در خرید لباس ورزشی مهم بوده استعلام قیمت لباس ورزشی زنان است، همانطور که می‌دانید بسیاری از ما قبل از خریدن هر چیزی باید از قیمت آن مطلع باشیم تا بتوانیم بودجه متناسب با آن را تنظیم کنیم، اما بدانید قبل از قیمت هم کیفیت آن چه را که انتخاب می‌کنید ارجحیت دارد. برای دریافت قیمت لباس ورزشی زنانه می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید تا ما آخرین قیمت لباس‌های ورزشی را در اختیارتان قرار دهیم.

بد نیست بدانید که جنس لباس ورزشی با توجه به نوع ورزش متفاوت خواهد بود و به طور کلی لباس‌های از جنس نخ پنبه و الیاف طبیعی مناسب‌تر هستند چرا که جاذب رطوبت و عرق می‌باشند. الیاف مصنوعی مثل نایلون، سبک و وزن کمی دارند حتی عمر بیشتری هم دارند ولی عرق را جذب نمی‌کنند و غیر از ایجاد بوی بد، ممکن است بوی بدی را ایجاد کنند. پس اگر هنگام ورزش کردن عرق می‌کنید بهتر است که لباس نخ پنبه بپوشید یا حداقل آستر لبستان از جنس پنبه باشد.

در نهایت استفاده از لباس مناسب ورزش در انجام تمرین بسیار مهم است و بر کیفیت تمرین‌هایتان تاثیر زیادی می‌ذارد به همین دلیل باید لباس ورزشی شما سبک و راحت باشد. اگر قصد خرید لباس ورزشی ارزان را دارید، می‌توانید از طریق سایت اقدام کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید همچنین در صورت سوالات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

کلام آخر…

تمام این نکات برای آگاهی و راحتی شما کاربران عزیز فروشگاه فیت بادی اسپرت در هنگام خرید میباشد. این مجموعه قصد دارد تا بهترین و با کیفیت ترین لباس ورزشی زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.به همین منظور وجدان کاری این مجموعه باعث شد تا این توضیحات در اختیار شما سروران قرار گیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را هنگام خرید خود داشته باشید.اصلی ترین شعار این مجموعه جلب رضایت شما عزیزان است که تمامی کارکنان فیت بادی اسپرت برای رسیدن به این آرمان در حال تلاش هستند و امیدواریم در تحقق این شعار به موفقیت رسیده باشیم.

این مجموعه شیک ترین و به روز ترین مدل های لباس ورزشی زنانه را در اختیار شما سروران قرار داده است تا در هنگام ورزش لذت بیشتری را تجربه بنمائید.