وبلاگ

تفاوتی کوچک در لگ و ساپورت!

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم، امروز قصد داریم تا با شما در مورد تفاوت ‌های لگ و ساپورت گفتگو کنیم پس لطفاً تا پایان این مقاله مارا همراهی بفرمایید .

در مورد این‌که لگ چیست کاملاً در مقالات قبلی به شما توضیح داده شده ‌است اما برای یاد آوری اجازه دهید تا بگوییم شلوار لگ به شروال نخی و چسبیده به بدن گفته می‌شود که اغلب برای ورزش مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد و زیبایی منحصر به ‌فردی دارد و می‌تواند شما را خاص و شیک نشان دهد البته که شما می‌توانید از این شلوارها در اماکن عمومی نیز استفاده کنید و معمولاً این اتفاق می‌افتد.

 تنوع و رنگ شلوار لگ ‌ها بسیار زیاد است و برای هر چه بهتر متوجه شدن این قصه می‌توانید به مقالات لگ طرحدار زنانه یا لگ غواصی زنانه مراجعه بفرمایید .

فیت بادی اسپرت

اما بحث اصلی تفاوت لگ و ساپورت است

 همان‌ طور که گفتیم لگ بیشتر جنبه ورزشی دارد و ساپورت بیشتر جنبه زیبایی ، در واقع در متریال این دو تفاوت‌ هایی وجود دارد چرا که لگ کمی ضخیم‌ تر و با جنس کشسانی بیشتر برای انجام دادن ورزش است و ساپورت بدن‌ نما بوده  و از نخ نازک ‌تری تولید می‌شود و می‌توان اصلی‌ ترین تفاوت این دو را در همین نازکی و ضخامت خلاصه کرد .

البته که همان ‌طور که گفتیم لگ برای ورزش بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و ساپورت بیشتر جنبه زیبایی دارد اما از ساپورت هم می‌توان برای برخی ورزش ‌ها مثل یوگا و غیره استفاده کرد ساپورت بیشتر در فصل تابستان و بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که خنک ‌تر است و لگ برای زمستان و پاییز مناسب ‌تر می‌باشد .

فیت بادی اسپرت

در صورتی ‌که شما علاقه‌ مند هستید تا نکات بیشتری درمورد شاروال لگ و انواع لگ‌ها مثل لگ طرحدار غواصی ،لگ کمر گینی طرحدار و سایر محصولات مجموعه بزرگ فیت بادی مثل نیم ‌تنه ورزشی طرحدار یا تاپ ورزشی زنانه یا تیشرت ورزشی زنانه دارید می‌توانید با مراجعه به مقالات مربوطه اطلاعات بسیار خوبی در مورد این محصولات و تنوع بالای آن در فروشگاه فیت بادی اسپرت به دست بیاوریم .

اگر میخواهیدد جذاب و بسیار درخشان در مححیط باشگاه خود دیده شوید لگ می تواند این خدمت را برای شما انجام دهد و اگر می خواهید در منزل و یا محیط کار شیک پوش باشید ساپورت در انواع مختلف خود می تواند این جذابیت را به شما هدیه بدهد.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

 سالم و تندرست و ورزشکار باشید سپاس که تا پایان این مقاله ما رو همراهی کردید .