وبلاگ

برای شروع به فرم گرفتن آماده اید؟

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می توانیم با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم ، در ادامه مقالات تناسب اندام قصد داریم تا نکات دیگری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس لطفاً با ما همراه باشید.

فیت بادی اسپرت

آمادگی جسمانی چیزی است که بسیاری از ما در ابتدای هر سال به آن فکر می کنیم، سپس برای مدت کوتاهی با آن مبارزه می کنیم و به عادت های معمول خود باز می گردیم. با این حال، تناسب اندام چیزی است که می تواند در هر زمانی از سال بهبود یابد. برای چند نکته مفید که می توانید بلافاصله استفاده از آنها را شروع کنید، در ادامه مطلب بخوانید.

برای دستیابی به حداکثر تناسب اندام، مطمئن شوید که به یک ناحیه خاص از بدن مانند ناحیه شکم فکوس نکنید. نه تنها مستقیماً روی این منطقه تمرکز نباید کرد ، بلکه ممکن است با برخی تمرین های اشتباه  خطر آسیب دیدگی نیز داشته باشید. در روزهای مختلف بر روی نقاط مختلف بدن تمرکز کنید و حتما تمریناتی را انجام دهید که از انواع ماهیچه ها استفاده می کنند و در واقعه تمام بدنتان را درگیر می کند چرا که داشتن تناسب اندام فقط به داشتن شکم شیش تکه خلاصه نمی شود و این باور کاملا اشتباه است.

همیشه یک برنامه پشتیبان برای تمرینات خود داشته باشید. اگر قصد داشتید یک ساعت تمرینات قلبی و قدرتی انجام دهید، اما نمی توانید به موقع به باشگاه بروید، یک تمرین جایگزین خواهید داشت. به این ترتیب، وقت خود را با این فکر که کدام تمرینات را رها کنید تلف نمی‌کنید و همچنان از زمانی که در اختیار دارید حداکثر سود را می‌برید.

هنگام راه رفتن یا دویدن، سرعت خوبی پیدا کنید. فشار دادن محدودیت های خود ممکن است ایده خوبی با برخی از انواع ورزش ها باشد. این مورد در مورد پیاده روی یا دویدن برای سلامتی شما صادق نیست. اگر متوجه شدید که در حال خفگی و فشار برای نفس کشیدن هستید، کمی سرعت خود را کاهش دهید. هدف این است که استقامت ایجاد کنید، نه اینکه خود را فرسوده کنید.

غواصی نیز می تواند به شما بدنی زیبا هدیه کند چرا که تمام ععضلات بدن را درگیر می کند اما قبل از ثبت نام در هر درس غواصی، یک چکاپ سریع توسط یک متخصص پزشکی انجام دهید. در حالی که یادگیری غواصی می تواند یک ایده سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، قبل از اینکه پول خود را برای چیزی بسیار گران قیمت هدر دهید، مطمئن شوید که ریه های شما به شکلی هستند که می توانند آن را مدیریت کنند.

بر خلاف تصور رایج، این امکان وجود دارد که متابولیسم خود را تغییر دهید و سرعت کالری سوزی را افزایش دهید. سه چیز به شما کمک می کند. اولاً حتماً صبحانه بخورید، زیرا سوخت و ساز بدن شما فوراً شروع می شود. در مرحله بعد، سعی کنید در طول روز فعال تر باشید. سعی کنید چند بلوک دورتر از مقصد خود پارک کنید و بقیه راه را پیاده روی کنید. در نهایت، سعی کنید تمرینات با وزنه را در برنامه تناسب اندام خود بگنجانید. بافت عضلانی خیلی سریعتر از چربی کالری می سوزاند و با افزایش حجم عضلانی، متابولیسم خود را افزایش می دهید.

اکثر وزنه برداران تازه کار تاثیر و مزایای کامل ست های کرل بازوی ایستاده خود را دریافت نمی کنند. برای اینکه عضله سه سر شما به دامنه کامل حرکت خود برسد، باید تلاش کنید تا در پایان هر تکرار، هر بازو را کاملاً صاف کنید. همچنین  این کار انعطاف پذیری را افزایش می دهد.

گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا برنامه تمرینی شما برای سیستم قلبی عروقی شما خیلی سخت است یا خیر، ممکن است دشوار باشد. قبل از شروع یا تشدید یک برنامه تمرینی، بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، ضربان قلب خود را اندازه گیری و ثبت کنید. این باید حداقل پنج روز قبل از تغییر انجام شود. بعد از اینکه برنامه خود را شروع کردید یا تشدید کردید، به اندازه گیری در روزهای بعد از تمرین ادامه دهید. افزایش بیش از 10 ضربه در دقیقه نشان می دهد که بدن شما ممکن است آنطور که باید از این تغییر بهبود نیابد.

شما می توانید با پوشیدن یک ست ورزشی خود را آماده ورزش کردن کنید و برای رسیدن به تناسب انداب مناسب تلاش خود را شروع کنید.

اگر بانو هستید می توانید با پوشیدن یک تیشرت ارزان زنانه بدون هیچ هزینه خاصی در منزل شروع به تمرین کنید و روحیه خود را بالا برده و همچنین به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

سپاس از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.