وبلاگ

پوما – برندی خاص برای افراد خاص!

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله‌ی تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم همان ‌طور که وعده‌اش را داده بودیم امروز قصد داریم تا در مورد برند ورزشی محبوب پوما با شما عزیزان گفتگو کنیم پس لطفاً تا پایان این مقاله جذاب ما را همراهی بفرمایید.

فیت بادی اسپرت

یکی از مطرح ‌ترین و مشهورترین و البته خوش‌نام ‌ترین برندهای پوشاک و لوازم ورزشی در سراسر دنیا برند پوما است.

 شاید ما ایرانی‌ها برند پوما را بیشتر به‌ خاطر آن کیت جذابی که برای تیم ‌ملی کشورمان در جام‌جهانی 2006 آلمان طراحی کرد به‌ خاطر داریم و محبوبیتش از آن‌ جا برای ما بیشتر شد که الحق و الإنصاف زیباترین کیت ورزشی تاریخ فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود اما این برند پرآوازه و جذاب داستان خودش را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم .

نزدیک به یک قرن پیش در کشور همیشه سرده آلمان و در یک شهر بسیار کوچک برادران داسلر تصمیم به تاسیس برندی کرده‌اند که امروز دنیا را تکان داده ‌است.

 در واقع در سال 1919 برادران داسلر این برند معتبر را تاسیس کردند و بنیان‌گذاران آن شدند.

 ابتدا پوما در زمینه کفش‌ها ورزشی و عادی شروع به فعالیت کرد و نامی برای خودش دست‌وپا کرد ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنوز دفتر اصلی شرکت پوما در همان محل تاسیس خود و در همان شهر کوچک در آلمان قرار دارد.

 در آن زمان شرکت‌های دیگری نیز در زمینه کفش درحال فعالیت بودند که نتوانستند اقبال عمومی را جذب کرده و به کار خود ادامه دهند اما برادران داسلر توانستند شرکت خود را بزرگ‌تر و جذاب‌تر کنند و به نقطه امروزی برسند .

طبق تاریخچه‌ای که خود شرکت پوما در اختیار عموم قرار داده‌ است 1948 شروعی تازه برای این شرکت محسوب می‌شود چرا که برادران داسلر از یکدیگر جدا شده و رودولف داسلر به ساختمان موروثی که به او رسیده بود نقل‌مکان می‌کند و با استخدام چهارده کارمند کارخانه‌ی جدیدی برای خود تاسیس می‌کند طبق گفته‌های خود پوما در بیوگرافی‌اش در 1948 و در ماه ژانویه شرکت اصلی ثبت‌ شده و به‌ سرعت شروع به کار می‌کند و کمتر از چهار ماه طول می‌کشد تا برند محبوب و معتبر پوما متولد شود .

در زمینه کفش‌های ورزشی اوج کار پوما سال 1952 بود که انقلابی عظیم در ورزش فوتبال به راه انداخت چرا که اولین کفش‌های گل ‌میخ های پیچ‌دار را با اسپرپ طراحی و به تیم ‌ملی آلمان غربی سپرد و دیگر تیم ها نیز  بعد از آن  رو به خرید این کفش ورزشی محبوب آوردند.

 موفقیت‌های پوما هر روز در حال بیشتر شدن بود تا آنجا که اکثر تیم‌های بوندس لیگای آلمان از این ‌برند محبوب استفاده می‌کردند.

 پوما پای خود را از تولید کفش فراتر  گذاشت و کفش ‌های تولیدی خود را در زمینه دوومیدانی نیز گسترش و توسعه داد .

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که پوما را محبوب کرده فرم و طراحی خاص آن است شاید بیراه نباشد اگر بگوییم معمولاً کسانی از برند پوما استفاده می‌کند که به ‌دنبال برند خاص و اصطلاحاً یونیک هستند.

 در طی تمام این سال‌ها پوما توانسته نام خود را گسترده‌تر کند و محبوبیت خود را بیشتر کند و انصافاً از لحاظ کیفیت و زیبایی پا به پای دو غول بزرگ این صنعت یعنی نایک و آدیداس درحال‌حرکت است.

 پوما در ورزش زنان نیز توانسته موفقیت بسیار زیادی را به وجود بیاورد و جزو برندهای معروف ورزشی زنان محسوب می‌شود تا جایی ‌که امروزه اکثر تیم‌های ورزشی زنان برای مسابقات خود از لباس ورزشی ست ورزشی ،  ست اسپورت زنانه یا حتی در ورزش‌های خاص مثل دوومیدانی یا یوگا و یا بدن‌سازی از لگ طرحدار زنانه ،  نیم ‌تنه ورزشی طرحدار تاپ ورزشی زنانه و غیره استفاده می‌کنند .

پوما برندی بسیار محبوب است که هر روز در حال تلاش است تا کیفیت و زیبایی خود را دوچندان کند و در این رقابت حساس غول‌های بزرگ عقب نماند.

 امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در مورد برند محبوب پوما در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

 سپاس که تا پایان با ما همراه بودید .