وبلاگ

ورزش هایی برای تناسب اندام در منزل!

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می توانیم با یک مقاله ددیگر در خدمت شما عزیزان باشیم.

امروز قصد داریم شما را با ورزش‌هایی آشنا کنیم که نیاز به هیچ وسیله خاصی ندارد و می‌تواند باعث عضله‌ سازی و چربی سوزی و افزایش عملکرد ورزشی برای خانم‌ها شود ورزش هایی که بانوان می‌توانند در منزل به ‌راحتی آن را انجام دهند پس لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

فیت بادی اسپرت

اولین ورزشی که می‌خواهیم به شما بگوییم قدم زدن در خانه است.

 قدم زدن باعث می‌شود تا بافت‌های ماهیچه قوی ‌تر شوند و عضلات پایین تنه شما قدرتمند تر گردند پس شما می‌توانید با قدم زدن در منزل ضمن تعریق ،عضلات بدن خود را در قسمت پایین ‌تنه نیرومند  کنید .

شما می‌توانید عضلات شکمی خود را سفت کنید.

 کافی است فقط با گرفتن یک برنامه که معمولاً در نرم ‌افزارهای عضلات شکم ساز این روزها در تمام اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارد می‌توانید شروع به تمرینات روزانه شکم کرده و عضلات شکم خود را سفت کنید.

 در این برنامه‌ ها که در گوگل پلی برای اندروید یا اپل استور برای گوشی‌های آیفون وجود دارد به روش‌های کاملاً علمی و درست تمرین ‌های شنا و شکم را برای شما آماده و مهیا کرده ‌است که زمان ‌بندی هر یک از این تمرین‌ها نیز در آن مشخص گردیده ‌است .

در صورت داشتن طناب می‌توانید در یک قسمت از خانه که آسیبی به وسایل نمی‌رساند شروع به طناب زدن کنید و به این‌گونه تمرین هوازی مفید را انجام داده باشید حتی اگر طناب ندارید نیز هیچ مشکلی ندارد کافی ا‌ست تا فقط ادای طناب زدن را در بیاورید و به همان شکل برای مدت ‌زمانی شروع به تحرک داشته باشید تا تمام بدنتان درگیر این تمرین و ورزش گردد .

شنا سوئدی یکی دیگر از ورزش هایی است که شما می توانید در منزل انجام دهید و نیازی به وسیله خواصی ندارد. فقط کافیست تا در ست های تعداد پایین ابتدا شروع به کار کنید و سپس به مرور زمان و با قوی تر شدن عضلاتتان تعداد دفعات این حرکات پر فایده را زیاد نمایید.

فقط کافی است که اراده کنید و ورزش انجام دهید و بهانه‌ جویی برای ورزش کردن نداشته باشید.

 به یاد داشته باشید ورزش می‌تواند روحیه شما را بالا ببرد شما را سرحال ‌تر کند، شاداب ‌تر کند و بدنی سالم را به شما هدیه دهد و همچنین در سنین بالاتر مانع از بروز مشکلات جسمی برای شما گردد.

چرا که سنین بالا افراد دچار مشکلات قلبی و عضلانی می شوند و یا درگیر فشار خون و دیابت نوع 2 و …

ولی ورزش می تواند این مشکلات را در سنین بالا به حداقل برساند و اصطلاحاً شما را بیمه کند.

 شما خانم‌ها می‌توانید با پوشیدن لباس ورزشی زنانه به ‌راحتی در منزل خود به حرکات ورزشی بپردازید.

برخی دیگر از ورزش ها هستند که شما می توانید در منزل انجام دهید مثل حرکات کششی که ما در این مقاله به آن اشاره نکردیم.

 امیدواریم توانسته باشیم شما را با برخی از تمرین‌های ورزش در منزل بیش ‌از پیش آشنا کرده باشیم.

 سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.