وبلاگ

برند های ورزشی معروف جهان (قسمت دوم)

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت فیت بادی اسپرت بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم در ادامه قسمت قبلی مقاله معرفی برترین برندهای پوشاک ورزشی جهان امروز قصد داریم تا دیگر برندها را به شما عزیزان معرفی کنیم پس لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

در قسمت اول مقالات برندهای ورزشی جهان به دو غول بزرگ این صنعت یعنی نایک و آدیداس پرداختیم و انقدر این دو برند جذاب محبوب و بزرگ بودند که سعی کردیم مقاله‌ای جداگانه برای آن‌ها بنویسیم و دیگر برندها را در مقاله بعدی جای دهیم چرا که همان‌ طور که در مقاله قبلی گفتیم حکایت نایک و آدیداس حکایت رئال‌مادرید و بارسلونا است ، اما بیایید تا دیگر برندهای معتبر ورزشی جهان که امروزه در سراسر دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند را با یکدیگر مرور کنیم .

ریبوک

اگر بگوییم ریبوک هم جزو سلاطین بزرگ لباس ورزشی در تمام دنیا به حساب می اید اغراق نکرده‌ایم.

 این شرکت انگلیسی کانادایی در سال 1958 به ‌صورت رسمی تاسیس شد و در دهه‌های 1980 و 1990 توانست نام خود را جهانی کند و محبوبیت زیادی به دست بیاورد، شاید عمده محبوبیت ابتدایی ریبوک برای کفش‌ها و کتانی‌های خاص و زیبای او بود که توانسته بود بسیار زیاد در سبد خرید مردم و ورزشکاران قرار بگیرد.

 این برند یک برند فرعی از آدیداس نیز محسوب می‌شود و در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است .

این ‌که می‌گوییم  برند فرعی از آدیداس محسوب می‌شود به این دلیل است که در ابتدا سودای  رقابت با آدیداس را داشت و سعی می‌کرد که به سبک و سیاق آدیداس تولیدات خود را انجام دهد.

 امروز ریبوک در زمینه‌های تاپ ورزشی زنانه ،  نیم ‌تنه ورزشی کاپدار  و حتی سایر البسه زنانه مثل لگ طرحدار زنانه و دیگر البسه مورد نیاز بانوان نیز بسیار فعالیت داشته و توانسته جایگاه خوبی در ورزش بانوان و البسه ورزشی بانوان برای خود دست‌ و پا کند .

فیت بادی اسپرت

لولولمون

لولولمون دیگر برند مطرح پوشاک ورزشی دنیا به حساب می‌آید که برای کشور کانادا است شاید برایتان جالب باشد که اکثر لباس‌های شیک ورزش‌هایی همچون یوگا برای این شرکت است و این شرکت توانسته در زمینه ورزشی زنان سرآمد بیشتر شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیا قرار بگیرد.

 این شرکت توانسته در اکسسوری های مختلفی از جمله کلاه‌های لبه‌دار ،شلوار استرج کفش‌ های مناسب ورزشی، ست اسپورت زنانه  لباس ورزشی زنانه و غیره جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند و الحق و الإنصاف البسه بسیار زیبا و با کیفیتی را در سطح دنیا تولید و عرضه کند .

فیت بادی اسپرت

سالومون

سالومونکه یک برند فرانسوی به حسابی در سال 1947 شرکت خود را تاسیس کرد و شروع به فعالیت در زمینه لباس ورزشی در ورزش‌های کوهنوردی اسکی و دوومیدانی به‌ صورت تخصصی کرد .

 این برند توانسته این روزها کتانی‌های خوبی را نیز تولید کند و مورد استقبال عموم نیز قرار بگیرد و حتی پا را فراتر گذاشته و در زمینه طراحی لباس‌های خیابانی نیز وارد شده که در آن زمینه نیز موفقیت‌های زیادی کسب کرده ‌است.

 همچنین در زمینه دوومیدانی بانوان ست‌ ورزشی زنانه و لگ طرح‌دار زنانه و غیره را تولید کرده که با استقبال مخاطبان انجام و روبرو شده ‌است .

فیت بادی اسپرت

برندهای دیگری نیز در زمینه پوشاک ورزشی وجود دارند که ما در این مقاله به آن‌ها نپرداختیم اما ازآن جا که خود نویسنده علاقه زیادی به برند ورزشی پوما دارد به‌ صورت تخصصی در یک مقاله‌ای جداگانه در مورد برند ورزشی پوما با شما عزیزان گفتگو خواهیم کرد.

 امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

 سپاس که تا پایان این مقاله مارا همراهی کردید .