وبلاگ

تیشرت ورزشی زنانه – این کیفیت به این خوبی با این قیمت مگه میشه!!!

تیشرت ورزشی زنانه؟

درسته امروز میخوایم راجب این محصول بسیار جذاب با شما عزیزان صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار دهیم همچنین شما عزیزان میتوانید سری هم به مقالات کاربردی دیگر ما مثل لباس ورزشی زنانه و پوشاک اسپرت زنانه بزنید تا برای یک انتخاب درست و دلچسب مطمئن تر شوید و برای دیدن محصولات فروشگاه فیت بادی اسپرت علاوه بر سایت از اینستاگرام مجموعه نیز دیدن بفرمائید و در اینستاگرام نظرات خود را راجب محصولات فیت بادی اسپرت با ما به اشتراک بزارید.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

برای خریدن تیشرت ورزشی زنانه ایده آل باید به یکسری نکات توجه کرد.تیشرت های ورزشی در انواع رنگ ها و جنس و نوع پارچه در بازار وجود دارد که همه ی ما تا حدودی از آن اطلاع داریم اما قصد ما این است تا در این مقاله کمی تخصصی تر به ویژگی های یک تیشرت ورزشی مناسب اشاره کنیم با ما همراه باشید.

از جمله ویژگی های مهم در حین خرید تیشرت ورزشی توجه به سایز مناسب،کیفیت بالای محصول و راحت بودن آن میباشد. همانطور که اطلاع دارید در هنگام ورزش در اثر تعریق امکان عرق سوز شدن و بعد از این امر مبتلا شدن به بیماری های پوستی وجود دارد بنابراین جنس تیشترت ورزشی باید به گونه ای باشد پوست امکان تنفس بدهد و با جذب عروق بدن و جنس خوب و راحتی که دارد موجب خنک نگهداشتنه بدن شود به عبارت ساده تر یک تیشرت ورزشی باید دارای تهویه مناسب باشد.

در سطر بالا گفتیم که لباس ورزشی باید راحت باشد اما چرا؟

راحتی لباس باعث میشود که در حین ورزش کارایی شما افزایش پیدا کند و همانطور که گفته شد سایز لباس ورزشی باید مناسب باشد یعنی نه خیلی تنگ باشدو نه خیلی گشاد باشد. لباس ورزشی که انتخاب میکنید اگر زیاد تنگ باشد از شما اجازه ی حرکات آزادانه را خواهد گرفت و اگر زیاد بلند و گشاد باشد باعث دست و پا گیر شدن شما در هنگام ورزش میشود و یا حتی موجب بروز آسیب دیدگی های جدی در حین ورزش خواهد شد. اگر تیشرت ورزشی شما در سایز و انداره ی مناسب نباشد تمرکز ورزشکار در حین تمرینات ورزشی بهم میریزد پس باید در نظر داشت مجموعه ی این نکات راحتی فرد را فراهم میسازد و این راحتی باعث بالا رفتن سطح تمرین و نشاط ورزشکار میشود.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که لباسی که میخرید با کیفیت باشد تا پس از شستشو تغیر رنگ و سایز ندهد. لباس با کیفیت از مواد مرغوب تهیه شده است و قابلیت جذب عروق را دارد پس شما در این نوع لباس ها احساس راحتی زیادی میکنید.لباس هایی که جنس تمام نخ و یا نخ پنپه دارند از بهترین جنس ها برای انتخاب لباس ورزشی میباشد زیرا که این لباس ها به آسانی موجب جذب تعریق بدن میشوند و از عرق سوز شدن و قرمز شدن پوست جلوگیری میکند.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که برای هر فصلی لباس مناسب همان فصل را تهیه باید کرد.مثلا هنگامی که دمای محیط ورزشی بین 16 تا 27 درجه سانتی گراد میباشد بهتر است که از پیراهن نازک و شرتک استفاده شود و یا وقتی که دمای محیط ورزشی بین 6 تا16 درجه ی سانتی گراد میباشد بهترین انتخاب لباس ورزشی آستین دار به همراه شلوار ورزشی میباشد ویا هنگامی که دمای محیط سالن ورزشی زیر 6 درجه ی سانتی گراد میباشد بهترین گزینه برای پوشش شما لباس گرم است

همیشه سعی کنید چند دست لباس ورزشی خریداری کنید تا با این تنوعی که ایجاد میکنید باعث انگیزه ی بیشتر در حین فعالیت های ورزشیتان شوید و سعی کنید پس از هر بار استفاده لباس ورزشی خود را شستشو دهید و چه بهتر که برای شستشوی آن از آب سرد استفاده کنید و آن را با دست بشوئید و برای خشک کردن لباس های ورزشی از هیچگونه تجهیزات گرمایشی مانند بخاری و اتو استفاده نکنید زیرا جنس بیشتر لباس های ورزشی از پلی استر میباشد به همین علت بهتر است در هوای آزاد خشک شود همچنین در صورت هر گونه لکه شدن لباس از مایه ی سفید کنند استفاده نکنید زیرا که موجب پاک شدن رنگ لباس و همچنین پوسیده شدن لباس میشود.

پارچه های مختلفی وجود دارد که برای دوخت و دوز تیشرت ورزشی زنانه از آن استفاده می‌کنند یکی از این پارچه‌ها پارچه‌های کجراه است که انواع مختلفی دارد از جمله:فلامنت،کتان،ویسکوز.

از دیگر پارچه‌هایی که برای دوخت تیشرت ورزشی زنانه از آن استفاده می‌کنند پارچه‌های ترگال است که این نوع پارچه ایرانی میباشد و از الیاف پلی استر، ویسکوز وفلامنت تهیه میشود.معمولا این نوع پارچه مناسب برای فصل بهار و تابستان است.معمولاً قیمت این نوع پارچه به عواملی همچون گرمایش پارچه که می‌بایست از دویست و چهل گرم باشد و نیز عرض پارچه که می‌بایست صد و پنجاه سانتی‌متر باشد و نیز درصد الیاف به‌کاررفته در آن که هرچقدر پلاستیک بیشتری در این نوع پارچه‌ها استفاده شده باشد موجب برق افتادن این نوع از پارچه می‌شود.پس در هنگام خرید این نوع پارچه به کیفیت آن و نکات گفته شده دقت فرمایید.این نوع پارچه‌ها براساس طیف رنگی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود. به‌عنوان مثال رنگ سفید آن ارزان‌ترین رنگ آن است که معمولاً برای دوخت و دوز لباس‌های فرم پزشکی و پرستاری مورد استفاده قرار می‌گیرد حتی در لباس‌های ورزشی همچون لباس‌های رزمی از رنگ سفید آن استفاده می‌کنند . رنگ‌های طیف روشن آن همانند رنگ کرم ،صورتی روشن و نیز آبی روشن از نظر قیمتی در طیف متوسطی قرار می‌گیرد که معمولاً برای لباس‌های بیمارستانی و فرم مدارس استفاده می‌شود که از مزیت‌های این پارچه این است که در مقابل شستشو کم‌رنگ نمی‌شود .علاوه‌بر طیف های رنگی ای که گفته شد، طیف های رنگی تیره و متوسط نیز دارد که برای فرم‌های اداری ،مدارس و نیز لباس کار مورد استفاده قرار می‌گیرد .

از جمله پارچه‌های دیگری که برای دوخت و دوز تیشرت ورزشی زنانه استفاده می‌کنند پارچه‌های تریکو است .از این نوع پارچه برای دوختن انواع لباس شنا لباس زیر کلاه و جوراب استفاده می‌شود .

از جمله پارچه های دیگر که در بالا مختصراً از آن نام بردیم و در تهیه پوشاک اسپرت زنانه استفاده میکنند میتوان به پارچه های زیر اشاره کرد.

پارچه اسپان:این نوع پارچه از نخ‌های پلی استر به نام نخ اسپان تهیه می‌شود و از ترکیب پلی استر، پنبه و الیاف پلی پروپیلن ساخته میشود و بسته به ضخامت آن قیمت پارچه اسپان نیز متفاوت است و این نوع پارچه‌ها از نظر قطر و رنگ با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی نیز هست .یکی از خصوصیات بسیار خوب این پارچه ثبات چاپ بر روی این نوع پارچه‌ها است

پارچه ملانژ:پارچه ملانژ از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده و معمولاً ارزان‌قیمت هستند. پارچه‌های ملانژ دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر می‌باشد به این صورت که هرچقدر الیاف طبیعی به کار رفته در این نوع پارچه‌ها بیشتر باشد مسلماً قیمت آن نیز گران‌تر خواهد بود و بالعکس هرچه الیاف طبیعی کمتری در این نوع پارچه‌ها به کار رفته باشد قیمت آن نیز ارزان‌تر خواهد بود .پارچه‌های ملانژ دارای الیاف طبیعی بیشتری هستندو از لطافت ،کیفیت و ظاهر زیباتری نیز برخوردار هستند .اگر شما خواهان خریداری این نوع پارچه‌ها هستید برای اینکه جنس بهتر را تشخیص دهید تنها کافی است که به این نکته توجه کنید که پارچه‌هایی با جنس بد معمولاً براق، خشک و پلاستیکی هستند .پس در نتیجه در این نوع پارچه‌ها الیاف مصنوعی بیشتری به کار رفته است .معمولاً شما این نوع از پارچه‌ها را در رنگ طوسی پررنگ تا کم‌رنگ دیده‌اید اما این نوع پارچه‌ها دارای رنگ‌های دیگری نیز خواهند بود اما به‌علت نوع بافت پارچه رنگ‌های آن یکنواخت نیستند .معمولاً مصارف این نوع پارچه در سویشرت ها ،شلوارهای اسلش، پوشاک‌های ورزشی و خانگی و یا حتی ست های راحتی و گرمکن‌ها است .

پارچه فلامنت:پارچه فلامنت از پارچه‌هایی است که برای تولید لباس از آن استفاده می‌کنند. هر چه قدر که در تولید این نوع از پارچه پنبه بیشتری صرف شده باشد درنتیجه پارچه‌ نرم‌تر و لطیف تر خواهد بود پس به این نکته توجه کنید که این نوع پارچه‌ها از ترکیب درستی از نخ فلامنت با پنبه تشکیل شده باشد تا دوام و پایداری پارچه نیز بالاتر برود و در مقابل شستشو مقاوم‌تر باشد.پس به این نکته توجه کنید که هر چقدر مقدار مصرف نخ فلامنت در این نوع از پارچه بیشتر باشد، پارچه نیز از کشش و مقاومت بهتری برخوردار خواهد بود .این پارچه از محبوب‌ترین پارچه‌هایی است که تولیدکنندگان از آن استفاده می‌کنند و علاوه‌بر مصارف این پارچه به‌عنوان البسه ورزشی مصارف دیگری نیز دارد ،از جمله استفاده در بیمارستان‌ها ،استفاده به‌عنوان ملحفه و روتختی در بسیاری از مسافرخانه‌ها و هتل‌ها ،استفاده به‌عنوان چادر نماز، لباس‌های ورزشی، لباس‌های بچه‌گانه،انواع لباس‌زیر مردانه و زنانه، مایو های شنا مردانه و زنانه و انواع لباس‌های راحتی زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع پارچه در انواع و اقسام و طرح‌ها و رنگ‌ها موجود است و یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌ها می‌باشد و اگر بخواهیم از شاخصه‌های مثبت دیگر این پارچه بگوییم به شما می‌گوییم که چاپ بر روی این نوع از پارچه بسیار با کیفیت است و با شستشو خراب نمی‌شود و نیز یکی دیگر از شاخصه‌های مهم آن این است که این نوع از پارچه اصلا هیچ‌گونه حساسیت پوستی برای شما ورزشکاران عزیز ایجاد نمی‌کند و به‌راحتی می‌توانید از این نوع پارچه‌ها در هنگام فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید.اگر بخواهیم به شما مشخصاتی را از این نوع پارچه بگوییم که کار شما را در هنگام خرید این پارچه راحت کنیم به شما می‌گوییم که در هنگام خرید سعی کنید که پارچه‌ای را انتخاب کنید که از نرمی و لطافت خوبی برخوردار است و هرگز رنگ نمی‌دهد و نیز از فروشنده بپرسید که پارچه در هنگام شستشو آب رفت نداشته باشد و نیز از مقاومت بالایی در مقابل سایش برخوردار باشد و در هنگام استفاده از آن به‌عنوان شلوار هیچ‌گاه زانو نینداخته و نیز به این دقت کنید که پارچه پوسیده و یا لول نباشد و تغییر رنگ در طول و عرض پارچه نداشته باشد، دراین‌صورت شما می‌توانید پارچه فلامنت خوبی را خریداری کنید.معمولا هرچه کیفیت این پارچه بیشتر باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود که توجه به این نکته در بقیه پارچه ها نیز صدق میکند.

پس در هنگام خرید هرگونه لباس و یا شلوار ورزشی و یا تیشرت ورزشی زنانه به کیفیت پارچه آن توجه زیادی داشته باشید و به پوست و سلامت خود احترام بگذارید.علاوه‌بر کیفیت پارچه به فاکتورهای مهم دیگری ازجمله جنس پارچه، انسجام و تراکم آن، تمیز بودن بافت آن ،کناره‌های پارچه لول نباشد، پارچه از کنار کج نباشد ،دارای قیمت منصفانه‌ای باشد، مواد اولیه‌ای که در تولید پارچه بکار می‌رود دارای کیفیت و استاندارد قابل قبولی باشد و نیز پارچه در مقابل حرارت زیاد ،برودت ،پوسیدگی، سایش و کشش مقاوم باشد .

تیشرت ارزان زنانه

در انتخاب هر محصولی قیمت یکی از اصلی ترین شاخصه ها به شمار میرود که شما میتوانید با توجه به میزان بودجه ی خود محصول خود را خریداری کرده بدین صورت انتخاب برای شما آسان تر خواهد شد.

در نظر داشته باشید صزفاً هر محصول ارزانی بیکیفیت نیست و باالعکس این قضیه نیز صدق میکند. مثلا در انتخاب تیشرت ارزان زنانه باید به نکات مهمی که در سطرهای بالا به آن اشاره شد توجه کرد.

باید بدانیم هرچه الیاف طبیعی تری در محصول استفاده شده باشد قیمتآن نیز بالاتر خواهد بود و هرچه الیاف مصنوعی بیشتر به کار رفته باشد قیمت پائین تر خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به دنبال محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب باشید.

حرف آخر…

همراهان همیشگی فروشگاه فیت بادی اسپرت همان طور که میدانید شعار این مجموعه جلب رضایت مشتری است و در اتحقق این شعار تمامی پرسنل فیت بادی اسپرت در حال تلاش شبانه روزی هستند. ما همواره در تلاش هستیم تا با کیفیت ترین و بروز ترین مدل ها را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما سروران قرار دهیم زیرا که شما لایق بهترین ها هستید.

از حمایت همیشگی شما عزیزان بسیار متشکر و خرسند هستیم.

فروشگاه فیت بادی اسپرت