وبلاگ

پوشاک اسپرت زنانه – بهترین ها در فیت بادی اسپرت

تعریف شما از تیپ اسپرت چیست؟ پوشاک اسپرت زنانه در چه نوع تیپی خلاصه میشود؟

برای همه ی ما داشتن استایل جذاب و پوشیدن پوشاک اسپرت زنانه خوب اهمیت بالایی دارد،بعضی از افراد اسپرت شدن تیپ خود را فقط در پوشیدن کتانی میدانند!!

اما یک تیپ اسپرت مناسب که به جذابیت ما کمک بیشتری کند دارای فاکتور های خاصی میباشد.

هر سنی دارای یک نوع پوشش اسپرت است.

ما در فروشگاه فیت بادی اسپرت قصد داریم تا امروز با شما کمی درباره ی پوشاک اسپرت زنانه و تیپ اسپرت جذاب گفتگو کنیم.

شاید همه ی ما این جمله را شنیده باشیم که سن فقط یک عدد است! اما قطعا در نوع پوشش سن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

قسمت اعظم یک جامعه تشکیل شده از تینج ها و جوانان است. به عبارتی جوان ها هستند که چیزی را مد میکنند یا از مد میندازند.

پس قاعدتاً باید جذاب ترین لباس ها را در تن جوان های جامعه تماشا کرد.

اگر شما خانم جوانی بین 18تا 30 سال هستید مسلماً رنگ های شاد زیاد استفاده میکنید.معمولاً برای انتخاب پوشاک زنانه اسپرت خود از شلوار جین و کتانی های اسپرت راحت و بالاپوشی مناسب با فصل استفاده میکنید.رنگ های شاد و جیغ بین جوانترها بسیار خواهان دارد و این ترکیب رنگ باعث راه افتادن یک فستیوال زیبا از رنگ های زنده میشود.

فرض کنید در فصل بهار و باران های بهاری همیشه عاشق شما در حال قدم زدن در خیابان هستید.

به نظر شما چه نوع پوشاک اسپرت زنانه ای مناسب این فصل و هوا میباشد؟

همان طور که همه ی ما میدانیم بهار آب و هوای متغیر دارد پس بهترین انتخاب برای ما یک کتانی اسپرت راحت،یک شلوار جین جذب که قابلیت کشسانی داشته باشد و پیاده روی را برای ما آسان و دلنگیز تر کند و از همه مهم تر یک بارانی سبک که سیستم تهویه ی مناسبی داشته باشد و به طوری که با گرم شدن هوا اذیت کننده نباشد بهترین پیشنهاد برای این پیاده روی دلنگیز است.البته که ست کردن و هماهنگی رنگ بارانی با کتانی و یا در کل ست کردن لباس ها بسیار حائز اهمیت میباشد.پوشاک اسپرت زنانه هم مانند لباس ورزشی زنانه دارای المان های متفاوت است که بسته به شخصیت هر فرد تعریف میشود اما از فاکتور های اصلی در هر دو موضوع نمیتوان گذشت و این قصه اجتناب ناپذیر است.

ممکن است شما فکر کنید چون خانم میان سالی هستید نمیتوانید تیپ اسپرت مناسبی داشته باشید!

این تفکر کاملا اشتباه است شما در هر فصلی میتوانید یک استایل زیبای اسپرت داشته باشید.

مثلا در تابستان بایک شلوار دمپا گشاد و یک کتانی مناسب و مانتوهای اسپرت که هم بسیار جذاب و راحت است به راحتی از قدم زدن در خیابان و یا انجام کار های روزانه ی خود لذت ببرید.

تیپ اسپرت زنانه – مناسب برای محیط باشگاه ها

شما هنگامی که قصد دارید در یک محیط ورزشی ظاهر شوید باید به شکل و ظاهر خود برای بهتر دیده شدن توجه کنید بهترین انتخاب برای داشتن یک تیپ و استایل جذاب در باشگاه ورزشی داشتن تیپ اسپرت میباشد که شما با توجه به سلیقه، فرم بدن و سایز خود اقدام خرید پوشاک ورزشی زنانه میکنید.

پوشاک ورزشی که شما در هنگام تمرینات ورزشی انتخاب میکنید میبایست طوری باشه که بر تن شما بسیار راحت باشد تا شما بتوانید به راحتی به انجام تمرینات ورزشی خود بپردازید.

شاید برای شما جالب باشد ک بدانید در موارد بسیار برخی از افراد بعد از مدتی فعالیت ورزشی دچار خستگی و بی انگیزگی میشوند و حتی بعضاً ورزش را رها میکنند! بعد از تحقیقات فروان مشخص شده یکی از اصلی ترین مواردی که باعث کنار گذاشن ورزش برای فرد بوده مسئله پوشاک اسپرت نامناسب بوده است.در نگاه اول شاید این مسئله چیز زیاد مهمی نباشد و به نظر خنده دار بیاید اما انتخاب پوشاک ورزشی زنانه درست میتواند به غیر از راحتی و کمک به بهبود تمرینات در انرژی فرد و همچنین اعتماد به نفس و شادابی فرد ورزشکار تاثیر مستقیم بگذارد. مثلاً فرض کنید فردی با باس های شلخته و غیر استاندارد و رنگ هایی که اصالا با هم همخوانی ندارد در محیط ورزشی ظاهر میشود. حالا این فرد علاوه بر ناراحتی خود در هنگام تمرین به دلیل استاندارد نبودن لباس هایش مورد نگاه های بد اطرافیان نیز قرار میگیرد که قطعا تاثیر منفی در عملکرد وی دارد و از نظر روحی 100در100 روی ذهن ایشان تاثیر گذار است.

اما حالا تصور کنید فردی با پوشاک ست و خوش رنگ و البته استاندارد وارد میحط ورزشی میشود. در همان ابتدا این فرد به خاطر ظاهر زیبا مورد لبخند و تحسین همباشگاهی هایش قرار میگیرد و بعد از آن که شروع به تمرین میکند با دیدن خود در آینه های باشگاه سیار اعتماد به نفس بیشتر پیدا میکند که در عملکرد وی و شادابی در حین تمرین بسیار تاثیر مثبت میگذارد.

پیشنهاد ما این است که سعی کنید در هنگام تمرین از رنگ های شاد استفاده کنید زیرا این رنگ ها باعث روحیه ی بهتر و بیشتر شما در هنگام تمرین خواهند شد.

شما میتوانید از اکسسوری های مختلفی نیز در تمرینات استفاده هنگام ورزش استفاده کنید مثل هد بند یا تل و از این دسته لوازم که به جذابیت شما بسیار کمک میکند فقط در نظر داشته باشید اکسسوری ای که انتخاب میکنید نباید دست و پا گیر باشد تا شما را در هنگام تمرین اذیت کند و عملکرد شما را پایین بیاورد.

نکته ی جالب دیگری که میتوانیم به شما بگوییم بعد از استفاده از پوشاک اسپرت زنانه توجه به این مسئله میباشد که در حین تمرین از آرایش کردن بپرهیزید مخصوصاً از زدن کرم پودر زیرا که موجب میشود تا پوست صورت شما دچار آسیب شود پس چه بهتر که فقط از ضد آفتاب استفاده کنید و از آرایش سنگین اجتناب کنید.

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید استایل اسپرت فقط مختص به ورزش نمیباشد بلکه کسانی که خواهان راحتی در تیپ و ظاهر خود هستند نیز میتوانند استایلی اسپرت داشته باشند و یا حتی کسانی که ساعاتی از روز خود را به پیاده روی اختصاص میدهند. امروزه حتی دیده شده در مجالس رسیمی نیز خانم ها از لباس مجلسی اسپرت استفاده میکنند معمولاً لباس های اسپرت مجلسی دارای پارچه ای بسیار ساده میباشد و در آن از پولک و یا پارچه های براق و منجوق و ملیله استفاده نمیشود. این نوع لباس ها هم به صورت کوتاه و هم بلند موجود میباشد. این نکته را بد نیست اگر بدانیم که خانم هایی که پاهای بلندی دارند بهتر است که از لباس های کوتاه استفاده کنند و خانم هایی با پاهای کوتاه تر برای کشیده تر نشان دادن پاهای خود از لباس های مجلسی بلند استفاده کنند.

تیپ اسپرت ازجمله تیپ‌هایی است که بسیار شیک و راحت است و شما میتوانید تیپ اسپرت را فارغ از هر گونه محدودیت سنی و سایز بدنی داشته باشید.

شما علاوه برداشتن تیپ اسپرت در هنگام کوهنوردی، پیاده‌روی و در باشگاه می‌توانید این تیپ را در روزمره‌تان نیز داشته باشید و از استایل زیبای خودتان لذت ببرید.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات هایی که باید در هنگام داشتن تیپ اسپرت به آن توجه کنید، توجه به کیفیت پارچه مورد استفاده در این‌گونه لباس‌ها است که معمولاً برای این‌گونه لباس‌ها از پارچه‌های کشی و منعطف استفاده می‌کنند تا فرد در هنگام به تن کردن آن احساس راحتی داشته باشد .

این‌که لباس شما چقدر آزاد باشد و یا تا چه حد ،جذب باشد بستگی به نوع ورزش و احساس راحتی شما در هنگام به تن کردن لباس دارد .شما می‌توانید با انتخابی عالی و با توجه به نوع برش لباس، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از داشتن پوشاک اسپرت زنانه لذت ببرید .

معمولاً شلوارهای اسپرت دارای مقاومت و قابلیت کشسانی زیادی اند که معمولاً به صورت برمودا، لگ و اسکینی و شلوارهایی با دمپای گشاد و تنگ و راسته هستند .از دیگر پوشش‌های پایین‌تنه‌ی اسپرت می‌توان به شلوارک‌های ورزشی ،شورتک و دامن اشاره کرد.معمولاً دامن‌های ورزشی که معمولاً برای ورزش‌هایی مانند تنیس، والیبال و بسکتبال استفاده می‌شوند در قسمت زیر دامن شورتک هایی دوخته شده‌است تا فرد در هنگام ورزش احساس راحتی کند.

استفاده از شلوارهای لیگ امروز در بین خانم‌ها بسیار پرطرف‌دار است و دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار جذاب و متنوع هستند.

شلوارهای گت دار یا همان شلوارهای جاگر نیز شلوارهایی هستند که از قسمت مچ پا جمع می‌شوند.

استفاده از شلوار اسلش با یک تی‌شرت ورزشی آزاد نیز یکی از استایل‌های بسیار پرطرف‌دار در بین دخترهای تینیج هست و امروزه یکی از تیپ‌های بسیار ترند میباشد.

شلوار جین نیز یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای داشتن تیپ اسپرت است که می‌توانید برای زیباتر کردن تیپ خود شلوار جین را به‌همراه یک تی‌شرت سفید بر تن کرده و از استایل فوق‌العاده خود لذت ببرید .

شلوار چرم یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار مناسب برای داشتن تیپ اسپرت است که همیشه مد بوده و هیچ‌گاه از مد نیفتاده اما این نکته را در نظر بگیرید که این نوع شلوار برای استفاده در هنگام ورزش اصلا مناسب نمی‌باشد زیرا معمولاً این‌گونه شلوارها جذب بوده و از قابلیت کشسانی خوبی برخوردار نیستند .

عینک نیز یکی دیگر از لازمه‌های مهم داشتن تیپ اسپرت است که شما می‌توانید از یک عینک آفتابی استاندارد برای اذیت نشدن چشمانتان در اثر تابش نور خورشید استفاده کنید.عینکی استاندارد است که از چشمان شما در مقابل اشعه مضر نور خورشید بنام uvمحافظت بکند.پس همان‌طور که گفته شد عینک آفتابی استاندارد علاوه‌بر این‌که می‌تواند برای شما استایلی زیبا بسازد از چشمان شما نیز در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب نیز محافظت می‌کند.

پوشاک اسپرت زنانه مناسب برای تمام فصول

پوشاک اسپرت زنانه فقط مختص به فصل خاصی نمیباشد و شما میتوانید در همه ی فصل ها پوشاک اسپرت بر تن کنید. مثلاً یکی از گزینه های مناسب برای تیپ زمستانه ژاکت پشمی میباشد که میتواند با یک شلوار جذب مشکی و با یک کتانی مشکی ست شود و چه ست جذابی…

و یا این که میتوانید از شلوار جین استفاده کنید و برای ست کردن آن میتوانید از تیشرت سفید ساده و کتانی سفید و یک کاپشن به رنگ نارنجی و یا صورتی بپوشید تا بیشتر بدرخشید.در کل در هر فصلی مناسب با آب هوای آن فصل شما میتوانید پوشاک اسپرت زنانه ی مخصوص خود را داشته باشید و مانند یک سوپر استار بدرخشید.

کلام آخر…

الویت اصلی فروشگاه فیت بادی اسپرت همیشه ارائه بهترین کیفیت ها و بیشترین تنوع محصول و البته در آخر مناسب ترین قیمت برای شما سروان بوده. این مجموعه قصد دارد تا با ارائه مقالاتی این چنینی سطح آگاهی شما سروران را برای یک خرید دلپذیر بالا ببرد.شما میتوانید کیفیت و حتی قیمت های این مجموعه را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. هدف الی ما جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان است.

از همراهی همیشگی شما سروران کمال تشکر را داریم.

فروشگاه فیت بادی اسپرت