وبلاگ

لگ طرحدار زنانه-خفن ترین مدل ها در فیت بادی اسپرت

لگ طرحدار زنانه بله درست خواندید امروز میخواهیم تا مفصلاً راجب محصول جذاب و بینظیر با شما صحبت کنیم تا شما را برای خریدی آگاهانه آماده سازیم. بیاید تا اصلاً با معنی لگ و تفاوت آن با ساپورت و شلوار آشنا شویم و بعد راجب مدل های مختلف لگ طرحدار زنانه صحبت کنیم تا شما لگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

امروزه شلوار لگ در بین خانم ها با هر سن و سالی و با هر سلیقه ای بسیار ترند شده است. لگ ها بسیار متنوع میباشند به طوری که تنوع آن ها به گونه ای است که شاید در انتخاب آن بسیاری از خانم ها دچار مشکل شوند.معمولاً لگ و ساپورت در ظاهر شبیه به هم میباشند اما دارای تفاوت هایی هستند.معمولاً ساپورت ها بسیار جذب و تنگ بوده درصورتی که لگ ها کمی آزاد تر از ساپورت ها میباشند. تفاوت دیگری که بین لگ ها و ساپورت ها وجود دارد جنس آن ها میباشد بدین صورت که ساپورت ها دارای جنس بسیار نازک و برخی از آن ها بدن نما هستند در صورتی که لگ ها دارای جنسی زخیم تر بوده و یا شاید در قسمتی از پاها مثلا از سمت کنارها و یا شاید جلوی ران قسمتی از لگ را جهت تزیین با تور پوشانده باشند. در قسمت کمر ساپورت از کش استفاده میکنند و در هنگام پوشیدن شما احساس از ناحیه ی کمر دارید این در حالی است که در لگ ها از کش های پهن تر در قسمت کمر آن استفاده میکنند.

اگر بخواهیم لگ و ساپورت را طبقه بندی کنیم ، لگ ها نوعی شلوار به حساب میایند اما ساپورت جزو جوراب شلواری محسوب میشود. لگ طرحدار زنانه انتخابی بسیار مناسب برای محیط باشگاه میباشد و خیلی راحت تر و مناسب تر از ساپورت میباشد .

لگ ها را با توجه به فصول مختلف سال میتوانیم انتخاب کنیم مثلا برای فصل تابستان میتوانیم شلوار لگی را با پارچه ای خنک و سبک انتخاب کنیم و یا در فصل زمستان، انتخاب ما میتواند لگ های داخل کرکی باشد تا پاهای شما را گرم نگه دارد و یا بعضی از لگ ها وجود دارد که دارای طرح جین میباشد که مناسب برای محیط بیرون از باشگاه بوده و حتی میتوان در مهممانی نیز بر تن کرد که این مدل از مدل های بسیار پر طرفدار میباشد.برخی از لگ ها نیز کاملاً ورزشی بوده و تنها برای محیط باشگاه مناسب است و از آن ها در مکان دیگر نمیتوان استفاده کرد . برخی از لگ ها را به علت راحتی و جنس نخی ای که دارد میتوانید برای استفاده ی روزمره به کار ببرید . شما میتوانید با توجه به تیپ و سلایق خود هر کدام از لگ ها را انتخاب کرده و دارای لگ منحصر به فرد خود شوید.و اما لگ طرحدار زنانه که بسیار محبوب میباشد، این لگ با طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا از هر سلیقه ای دلربایی میکندو طراحی های آن به گونه ای است که همه ی سلایق را در بر میگیرد و در حین تمرینات ورزشی نیز از کشش فوقالعاده مناسبی برخوردار میباشد.

حالا بیاید کمی تخصصی تر راجب لگ ورزشی صحبت کنیم وببینیم که این لگ ها را در چه نوع رشته های ورزشی میتوان استفاده کرد؟

این نوع لگ ها را در کلیه ی رشته های ورزشی به خصوص رشته هایی که در آن کشسانی تر است به کار میبرند که این رشته ها عبارتند از:ژیمناستیک – ایروبیک – بدن سازی – بسکتبال -نرمش – پیلاتس و یوگا که از این نوع لگ بیشتر استفاده میکنند.

اما قبل از شروع صحبت های تخصصی تر راجب لگ ها و مدل ها و جنس های آن بیاید کمی راجب نکات خرید آن صحبت کنیم.

شما در حین خرید لگ زنانه اولین چیزی که شما را به خود جذب میکند شکل ظاهر و زیبایی آن میباشد. این که شما چه نوع لگی را انتخاب کنید این موضوع به نوع سلیقه و پوشش و نوع کاربردی که میخواهید از آن استفاده کنید دارد. شما باید به این موضوع دقت فرمائید که قبل از خرید سایز کمر خود را بدانید و یا میتوانید با استفاده از متر دور کمر خود را اندازه گیری کنید تا در حین خرید لگ سایزی اشتباه خرید نکنید چون در این صورت بلا استفاده خواهد ماند.یکی دیگر از شاخصه های مهم برای انتخاب لگ توجه به کیفیت دوخت آن میباشد، کیفیت دوخت از آن رو بسیار مهم میباشد که در حین تمرین درزهای آن باز نشود و لگ شکل و فرم خود را از دست ندهد.

از مهم ترین نکات انتخاب لگ طرحدار زنانه توجه به داشتن سایز و قد مناسب آن میباشد پس بهتر است لگی را انتخاب کنیم که قدی متناسب با اندازه ی پاهای ما دارد.امروز قصد داریم در فروشگاه فیت بادی اسپرت نکاتی جالب راجب به لگ خدمت شما ارائه کنیم.ما به طور کلی چهار مدل لگ داریم که عبارت است از:

لگ کوتاه

لگ تا مچ

لگ رکاب دار

لگ بلند

لگ طرحدار زنانه کوتاه

لگ های کوتاه برای پوشیدن در فصول تابستان و بهار و باشگاه های ورزشی و کسانی که پاهای لاغر دارند مناسب میباشد.

لگ تا مچ طرحدار زنانه

لگ های تا مچ برای همه افراد با هر قد چه با کفش پاشنه دار و چه با کتانی مناسب میباشد اما اگر پای شما تو پٌر میباشد این نوع لگ برای شما عزیزان مناسب نیست.

لگ رکاب دار طرحدار زنانه

این نوع لگ ها برای همه با هر نوع سایز مناسب میباشد

لگ بلند طرحدار زنانه

لگ بلند نیز برای افرادی با پاهای بلند و کشیده مناسب میباشد

انواع جنس لگ ها

لگ ها جنس های بسیار زیادی از جمله جنس پشمی،نخی و الیاف مصنوعی و غیره دارند که با توجه به مکانی که در آن قرار داریم باید آن را انتخاب کنیم.اگر لگ را برای ورزش میخواهیم چه بهتر که ترکیبی از جنس نخ و مواد مصنوعی باشد زیرا که نخ به علت نرمی و راحتی محسوسی که دارد باعث مقاومت لگ و ایستایی مناسب لگ میشود و به علت وجود الیاف مصنوعی که در لگ وجود دارد موجب میشود که در شست و شوی طولانی خراب نشود و در هنگام ورزش و تعریق بدن دچار خیسی لگ نشود و از همه مهتر ماهیچه ها را نیز گرم نگه میدارد.

اگر قصد شما از خرید لگ پوشیدن در خیابان و یا مهمانی میباشد میتوانید از لگی با الیاف مصنوعی براق و یا طرح چرم و جنس هایی که برای شما احساس خوبی به همراه دارد استفاده کنید.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید لگی که در خیابان ها و یا مهمانی میخواهید استفاده کنید بای دارای استحکام باشد تا تغییر شکل ندهد.

نکته بسیار مهم راجب لگ های نخی این است به این نوع لگ ها به مرور زمان شکل خود را از دست میدهند.

انتخاب طرح و رنگ مناسب لگ

در زمان های قدیم تنوع لگ ها بسیار کم بود به همین علت ست کردن آن دشوار و سخت بود ولی امروزه لگ ها در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است حتی رنگ هایی خاص مثله رنگ های شبرنگی و براق نیز به بازار آماده است.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر دارای پاهایی چاق میباشید از رنگ های تیره استفاده کنیدو به سراغ طرح های درشت و خطوط افقی نروید اما اگر پاهای لاغر دارید به سراغ رنگ های روشن تر با طرح های بزرگ تر و با خطوط افقی بروید که در جذابیت شما تاثیر مستقیم دارد.

همچنین برای پاهای لاغر انتخاب لگ های براق نیز گزینه ی مناسبی میباشد.

نکته ی دیگری که در هنگام ست کردن آن با لباس باید توجه کنید این است که زمانی که لگ طرح دار انتخاب میکنید لباس ما میبایست ساده باشد تا لگ طرحدار ما بیشتر به چشم بیاید ولی اگر از به کاربردن این نکته خودداری کنید باعث شلختگی و شلوغ بودن ست شما میشود که این کار اصلا توصیه نمیشود.

بعضی از لگ ها نیز دارای طرح های بسیار خاص میباشند که هیچ وقت از مد نمی اٌفتد مانند طرح پلنگی و یا طرح گورخری و طرح های دیگر مانند راه راه که همیشه روی مد است.

پس طبق چیزهای گفته‌شده شلوار و یا لگ ورزشی زنانه فقط یک شلوار نیست بلکه برای شما نقش محافظت از پوست را در هنگام فعالیت‌های ورزشی نیز به عهده دارد.پس سعی کنید با انتخابی خوب ، سلامت پوست خود را تضمین کنیدو جنس لگ طرح‌دار زنانه خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با بالا رفتن دمای بدنتان در هنگام ورزش موجب کنترل دمای بدن شما شده و با اکسیژن‌رسانی که انجام می‌دهد پوست بدن شما عزیزان را سالم نگه دارد تا بدن دچار عرق سوز شدن نشود.

پس با انتخاب لگ طرحدار زنانه سبک ،راحت و با کیفیت و با سایزی مناسب با اندامتان و متناسب با شرایط آب و هوایی که دارید سعی کنید تا ورزش را برای خودتان دلچسب تر کنید.

سعی کنید برای هر ورزش، لباس متناسب با آن را انتخاب کنید تا در هنگام ورزش کردن علاوه‌بر داشتن احساس راحتی از آسیب دیدن نیز جلوگیری کرده

حرف آخر…

فروشگاه فیت بادی اسپرت در نظر دارد تا با ارائه ی اطلاعات لازم خریدی مطمئن و دلچسب برای شما سروران گرامی فراهم سازد و از این رو این مقالات را تهیه و دراختیار شما کاربران گرامی قرار داده ایم تا با خیالی آسوده و مطمئن از فروشگاه ما دیدن نمائید همچنین شما عزیزان میتوانید مقالاتی راجب پوشاک اسپرت زنانه و لباس ورزشی زنانه و دیگر موضاعات که در مورد لوازم و لباس های ورزشی زنانه است از سایت فروشگاه یا اینستا گرام مجموعه دیدن فرمائید.

شاد و پیروز باشد.

فروشگاه فیت بادی اسپرت