وبلاگ

لگ کمر گنی طرحدار-چه کسانی از این لگ ها باید استفاده کنند؟

شاید برای شما پیش بیاید که چرا باید از لگ کمر گنی طرحدار استفاده کرد و این نوع لگ چه تفاوت و فایده ی محسوسی نسبت به سایر لگ ها دارد.

لگ کمرگنی طرحدار هم مانند سایر لگ ها است با این تفاوت که برای خانم هایی استفاده میشود که دارای چربی در ناحیه ی شکم و پهلو میباشند.

امروز قصد داریم تا شما را با لگ کمر گنی طرحدار بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این محصول و کاربرد های آن آشنا کنیم و به سوالاتی که برای شما عزیزان قبل از خرید به وجود می آید پاسخ دهیم.

همچنین شما عزیزان میتوانید از نمونه های این نوع لگ در صفحه ی محصولات و اینستاگرام فروشگاه فیت بادی اسپرت دیدن فرمائید و برای بهتر متوجه شدن این مقاله سری به مقالات دیگر سایت همچون پوشاک اسپرت زنانه-لباس ورزشی زنانه و لگ طرحدار زنانه مراجعه بفرمائید.

مهمترین نکته راجب این نوع لگ بحث تهویه و گردش هوای آن است.

معمولا افرادی از این نوع لگ استفاده میکنند که در قسمت پهلو و شکم دارای چربی هستند و خوهان لاغرتر نشان دادن اندام خود هستند.پس شما اگر خواهان این میباشید که بهتر به نظر برسید چاقی شکم و پهلو خود را پوشش دهید به شما پیشنهاد میکنیم تا با پوشیدن این نوع لگ ها به بهتر دیده شدن خود کمک کنید.

این مدل لگ ها به ما کمک میکند تا استایل و فرم بهتری در هنگام ورزش داشته باشیم و کمر و پهلو های فرد ورزشکار باریک تر به نظر برسد که همین امر موجب محبوبیت زیاده این نوع لگ ها شده است.از دیگر نکات مثبت لگ کمر گنی طرحدار قابلیت آنتی باکتریال بودن آن میباشد که این خاصیت موجب میشود تا در حین استفاده از لگ ورزشی بوی بد نگیرد مخصوصاً اگر در آن از الیاف میکروفایبر استفاده شده باشد.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

شاید برای شما سوال پیش بیاید که میکروفایبر چیست؟

میکروفایبر دارای الیافی بسیار منحصر به فرد و خاص است که زخامت آن بسیار کمتر از موی انسان میباشد و با قابلیت جادوئی آن اعم از به دام دام انداختن گرد و غبار ها و کثیفی ها و مایعات به داخل شکاف های ریز خود است به شکلی که در درون این الیاف قابل جذب بوده و تا هنگامی که شستشو نشود این کثیفی ها از آن خارج نمیشود. از دیگر قابلیت های این الیاف میتوان به قابلیت جذب رطوبت بدن اشاره کرد معمولاً خانم هایی که دارای چربی بیشتری در ناحیه ی شکم و پهلوی خود هستند بیشتر دچار تعریق شده و چه بهتر که از لگی استفاده کنند که در حین تمرینات ورزشی بدنشان را کاملاً خشک نگهدارد. اکثراً برای شستشوی این نوع شلوار ها پیشنهاد میشود که آن ها را به صورت دستی و با دمای آب زیر 30درجه شستشو دادو از دمای بالا در هنگام شستشو خوداری کرد و برای خشک شدن آن بهتر است لگ ها را در تابش مستقیم آفتاب نگذاریم و با رعایت این نکات دوام و کیفیت جنس را بالا نگهداشته و از خرابی آن جلوگیری کنیم. برخی از شلوار گنی ها حتی قابلیت بالا بردن باسن و جم کردن ساق پا و ران ها را نیز دارند و مختص به جم کردن شکم و پهلو نیستند و یا حتی بعضی از آن ها رامیتوان پس از جراحی های زیبائی اندام که شامل ساکشن، لیپوماتیک و لیفتینگ و یا آبدومینوپلاستی استفاده کرد.

برخی از این شلوار گنی ها در قسمت کمر شلوار خود نواری سیکنی چسب دار استفاده میکنند که این امر مانع از لول شدن و جم شدن شلوار در ناحیه ی کمر می شود معمولاً مصارف این نوع شلوار ها جز محیط باشگاه در خارج از خانه نیز میباشد زیرا از دوام و زخامت خوبی برخوردار هستند. دقت کنید که در هنگام خرید لگ کمرگنی طرحدار الیاف به کار رفته در آن با پوست شما سازگار باشد و از قابلیت ضد حساسیت زا بودن آن نیز مطلع گردید مخصوصاً کسانی که خواهان استفاده از این لگ ها پس از عمل جراحی میباشند. در دوخت و دوز این نوع از لگ های گن دار از هیچگونه فنر و یا سیمی استفاده نشده تا شما در حین ورزش کردن بیشترین راحتی را داشته باشید

پس این نوع لگ ها به هر چه زیبا تر شدن اندام و افزایش انحنای بدن در قسمت پهلو ها کمک شایان کرده و باعث هر چه جذاب تر شدن ورزشکار در محیط باشگاه میگردد که این امر باعث بالا رفتن سطح روحیه و همچنین افزایش کیفیت تمرین برای ورزشکار نیز میشود.

لگ کمر گنی طرحدار-چرا افرادی با اضافه وزن باید از این نوع لگ استفاده کنند؟

امروزه ما در دنیایی زندگی میکنیم که مردم بسیار کم تحرک شده اند و به دلیل ساده و راحت بودن آن به غذا های فست فود و پر چرپ رو آورده اند که این امر موجب چاقی و اضافه وزن به خصوص در ناحیه ی شکم و پهلو شده است. دانشمندان برای رفع این مشکلات راه حلی را در نظر گرفته اند تا موجب هرچه خوش فرم به نظر رسیدن بدن شما شوند.

خیلی از افرادی که دارای اضافه وزن میباشند برای هرچه زیبا تر شدن اندام خود هنگام ورزش و هم چنین تعریق در قسمت شکم و پهلو ها از گن های لاغری استفاده میکنند غافل از این که به راحتی خود در هنگام تمرین و همچنین سیستم تهویه ی گن های لاغری توجهی ندارند.

همانطور که در سطر های بالا گفته شد مهم ترین نکته در لگ کمر گنی داشتن سیستم تهویه مناسب و همچنین تعریق بیشتر و البته جذب عرق مناسب میباشد و نکته ی حائز اهمیت دیگر راحتی در هنگام ورزش است که این امر بسیار مهم بوده و همانطور که گفته شده با عث شادابی ورزشکار میشود.

این نوع لگ ها اندام را از گن های لاغری بهتر و جذاب تر نشان میدهندو همچین به افزایش اعتماد به نفس فرد کمک شایانی میکنند.

علاوه بر شیک و جذاب بودن لگ کمر گنی باید خاصیت کشسانی بالایی داشته باشد تا فرد ورزشکار در هنگام ورزش احساس خسنگی نکند و حرکات ورزشی را هر چه بهتر انجام بدهد.

به یاد داشته باشید که کم تحرکتی افراد موجب میشود تا کالری کمتری بسوزانند و به مرور زمان دچار اضافه وزن شوند که این اضافه وزن مشکلات دیگری را نیز در پی خواهد داشت از جمله بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، سکته ی مغزی، دیابت نوع دو، کلسترول خون بالا، سندروم متابولیک،برخی سرطان ها مانند سرطان رحم و پستان و سرطان روده ی بزرگ، احساس افسردگی و اضطراب شدید، پوکی استخوان و زمین خوردن که شما میتوانید با انتخاب سبک زندگی سالم از این موارد جلوگیری کرده و تحرک خود را افزایش داده تا هم از سلامت جسمی و هم از سلامت روان خوبی نیز بر خوردار شوید.

لگ طرح‌دار غواصی علاوه‌بر ضخامت مناسبی که دارد دارای حالت کشسانی خوبی نیز می‌باشد که این حالت کشسانی برای شما احساس راحتی را در حین تمرینات ورزشی به وجود می‌آورد.از دیگر مزایای آن چسبان بودن این نوع پارچه‌ها می‌باشد،زیرا در حین ورزش کردن دست‌وپاگیر نخواهد بود و برای شما موجب ایجاد خطر در حین ورزش نمی‌شود.

این پارچه‌ها بسیار نرم و دارای بافتی پفکی است و می‌توان جنس پارچه‌های غواصی را در گروه پارچه‌های نیمه‌سنگین قرار داد.

پارچه‌های غواصی بسیار متنوع در طرح و رنگ و نیز بسیار منحصربه‌فرد است و با کیفیت بسیار بالایی که دارد انتخاب بسیاری از خانم‌ها می‌باشد و به‌علت مرغوبیت بسیار زیادی که دارد چه در تولید لباس‌های ورزشی و چه در تولید لباس‌های روزانه و نیز در تولید لباس‌های مجلسی به کار می‌رود.

پس این نوع پارچه‌ها دارای ویژگی‌های بسیار خاص است که در هر پارچه‌ای دیده نمی‌شود.یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده این پارچه‌ها بسیار خاص باشد وجود کشی است که در آن افزوده شده است ،که این امر موجب می‌شود تا فرد ورزشکار در حین تمرین بسیار راحت باشد و در اثر کشیده شدن پارچه تغییر سایز ندهد و پارچه شکل‌ و شمایل خود را حفظ کند .

از دیگر مزایای مهم این پارچه مقاوم بودن آن در هنگام گرما و سرما است شما کمترین پارچه‌ای را می‌بینید که برای تمام فصول سال کاربرد داشته باشد.

معمولاً این نوع پارچه برای شناگران و غواصان انتخاب اول و آخر خواهد بود ‌.زیرا این نوع پارچه‌ها در هر اندازه و طرح رنگ و شکل وجود دارد از همین‌ رو تمامی سلایق را دربر می‌گیرد و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد،پس این نوع پارچه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لباس‌های ورزشی چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان است.

لگ های زنانه دارای تنوع بسیار گسترده‌ای چه از نظر طرح و چه از نظر رنگ است.

همان‌طور که گفته شد لگ طرح‌دار غواصی از ویژگی‌ها و مزایایی برخوردار است که شاید سایر لگ‌ها این ویژگی‌ها را دارا نباشند.اما برخی از خانم‌ها شاید به دلایلی ،خواهان آشنایی با برخی از لگ‌های دیگر نیز باشند.

لگ چرم مشکی

از جمله لگ هایی که برای کوهنوردی و پیاده‌روی در خانم‌ها استقبال زیادی به عمل آورده است لگ چرمی مشکی است.این نوع لک‌ها به دلیل ظاهر اسپرتی که دارد در همه سنین و در همه سایت‌ها قابل استفاده می‌باشد.اما پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز این است که اگر دارای اندامی درشت و یا چاق می‌باشید بهتر است به سراغ این نوع لگها نروید زیرا ظاهر پاهای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

لگ اسپرت چرم

لگ های اسپرت با ظاهری جذاب و طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد موجب زیباتر نشان‌دادن پاهای ورزشکار می‌شود.این نوع لگ ها فقط در محیط باشگاه قابل استفاده است‌.

به دلیل تن خور فوق‌العاده جذاب و زیبایی که این لگ ها دارند خانم‌های ورزشکار زیادی به سراغ این لگ ها می‌روند.

برخی از لگ ها دارای زیپ در قسمت دمپای شلوار می‌باشند و برخی دیگر نیز در قسمت‌های مختلف لگ تورهایی بکار می‌برند.لگ ها دارای طراحی‌های مختلف می‌باشند،در برخی از لیگ‌ها جیب‌هایی طراحی‌شده است تا ورزشکاران در حین تمرین بتوانند برخی از وسایل شخصی خود را در آن قرار دهند،حال این امر به نظر خیاط و طراح لگ ها برمی‌گردد که چه تعدادی جیب در آن قرار دهد.برخی از لک‌ها دارای ظاهری براق می‌باشد و نیز برخی از آن‌ها در قسمت پهلوی آن تا انتهای شلوار تور کار شده‌است و یا حتی لینک‌هایی وجود دارد که کمر آن‌ها به صورت گن می‌باشد.که این نوع لک‌ها برای خانم‌هایی که دارای چربی در نواحی شکم و پهلو می‌باشد بسیار مناسب است.

حرف آخر…

تمام سعی مجموعه ی فیت بادی اسپرت برای هر چه راحتر شدن شما عزیزان در هنگام خرید میباشد.شما میتوانید کیفیت و قیمت های این مجموعه را با سایر فروشگاه ها مقایسه فرمائید.اولویت مجموعه جلب رضایت شما سروران است و به واقع در جهت این آرمان تمامی پرسنل این فروشگاه در تلاش میباشند.امیدواریم تا با مطالعه ی چنین مقالاتی ضمن بالا بردن اطلاعات شما عزیزان خرید آگاهنه ای نیز پیش روی شما قرار دهیم.

فروشگاه فیت بادی اسپرت