وبلاگ

لگ طرحدار غواصی-جذاب تر از همیشه به چشم بیایید

همانطور که در مقاله ای جداگانه راجب لگ غواصی زنانه توضیح داده بودیم این لگ ها همان لگ های شاین یا براق هستند که دارای جذابیت زیادی میباشند و به دلیل تنوع زیادی که دارند دست ما را به هنگام خرید و انتخاب باز میگذارند تا ما بتوانیم با توجه به فرم بدنی و استایل منحصر به فردی که داریم لگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنیم. و امروز میخواهیم راجب لگ طرحدار غواصی با شما صحبت کنیم.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

شما عزیزان میتوانید جهت بازدید از مدل های مختلف لگ های غواصی و همچنین لباس های ورزشی زنانه و سایر محصولات هم از سایت فیت بادی اسپرت و هم از اینستاگرام مجموعه بازدید به عمل آوردید تا خاص ترین و به روز ترین مدل ها را برای خود انتخاب کنید.

پیش از این راجب لگ های غواصی توضیح داده بودیم که این نوع لگ ها مناسب چه افرادی هستند و نکته ی مثبت آن ها خاصیت کشسانی بالا و قابلیت ارتجاعی و همچنین هر چه زیبا تر نشان دادن اندام افراد است که شما عزیزان میتوانید جهت دیدن کامل این توضیح ها به مقاله ی لگ غواصی زنانه مراجعه کرده و با این نوع لگ ها بیشتر آشنا شوید.

در زمان گذشته لگ ها به این اندازه متنوع در رنگ و طرح و جنس نبود و ست کردن آن با تاپ و تیشرت و یا مانتو های ورزشی رایج نبود.

همین امر باعث شد تا تولید کنندگان محصولات ورزشی با همکاری صنعتگران پوشاک و مد برای بازار یابی بهتر و فروش محصول بیشتر دست به کار شوند تا بهترین ها را برای خدمت رسانی به جامعه ارائه دهند.

در گذشته لگ ها به رنگ های سیاه و سفید در بازار موجود بود اما همانطور که گفته شد با پیشرفت صنعت پوشاک و ادقام مد با این صنعت ابتدا مدل های رنگی به بازار عرضه شد و سپس رنگ های نئون جذاب و طرح های گوناگون که شامل سلیقه ی تمام طیف های جامعه میشد به بازار آمد در ادامه قصد داریم تا شما را با لگ غواصی طرحدار زنانه بیشترآشنا کنیم.

پارچه غواصی از پرکاربردترین پارچه‌ها در دوخت لباس‌های مجلسی و ورزشی است که این نوع پارچه ترکیبی از پلی استر و الیاف مصنوعی می‌باشد.

این نوع پارچه‌ها به دلیل خاصیت کشسانی که دارد می‌تواند در تمامی فصول سال برای شما پارچه‌ای بی‌نظیر باشد و شما چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان می‌توانید از این پارچه بی‌نظیر در دوخت لباس‌های ورزشی و یا مجلسی خود استفاده کنید.

این پارچه‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری زیادی که دارد گزینه بسیار مناسب برای دوخت لباس‌های ورزشی می‌باشد زیرا که ورزشکار در حین ورزش آزادی عمل بسیار زیادی دارد.

به دلیل کشسانی بودن زیاد، این نوع پارچه را بسیار در دوخت لباس شنا دیده‌اید.این نوع پارچه دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می‌باشد .

بهتر است بدانید که حتی برندهای زیادی در سرتاسر دنیا از این نوع پارچه برای دوخت لباس‌های خود استفاده می‌کنند ،زیرا که همین‌طور که گفتیم این نوع پارچه در تمامی فصول سال کاربرد دارد .

برای دوام این نوع پارچه تلاش کنید که این نوع پارچه‌ها را بیشتر با آب سرد شستشو دهید و از اتوکشی این نوع پارچه به‌شدت بپرهیزید زیرا که این پارچه به دلیل کشسانی بودن و نیز ضخامت زیادی که دارد هرگز چروک نمی‌شود و هیچ نیازی به اتو کردن ندارد.

یکی از دلایل شاخصی که اکثر ورزشکاران این نوع پارچه را انتخاب می‌کنند نرم بودن این پارچه‌ها می‌باشد ،که دلیل آن وجود الیاف مصنوعی و پلی استر موجود در پارچه است.

همان‌طور که گفته شد مصارف این پارچه‌ها هم در لباس‌های مجلسی زنانه است و هم در لباس‌های ورزشی ،که به دلیل دوام و انعطاف پذیری این نوع پارچه‌ها کاربرد آن بسیار زیاد می‌باشد.

اگر شما خواهان این هستید که در هنگام ورزش بسیار آرام و ریلکس باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از این نوع پارچه است ، زیرا که این پارچه‌ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد موجب می‌شود تا شما در حین استفاده از این نوع پارچه در هنگام ورزش احساس راحتی زیادی داشته باشید و با خیالی آسوده به ورزش خود ادامه دهید.

زمانی که فرد ورزشکار در حین ورزش تعرق زیادی دارد، این نوع پارچه با جذب تعریق کمک میکند تا ورزشکار در حین تمرینات ورزشی ذره‌ای احساس بد نداشته باشد و با حفظ دمای بدن ورزشکار در حین ورزش از تعرق بیش ازحد جلوگیری می‌کند .

محققان ،طراحان ونیز خیاطان در ابتدا این نوع پارچه را تنها برای استفاده به‌عنوان لباس غواصی در نظر گرفته بودند زیرا در هنگام غواصی باید لباسی طراحی می‌شد تا بسیار منعطف و چسبان بوده و بدن در آن احساس راحتی فراوانی داشته باشد و نیز نیاز بود تا بدن در لباس‌هایی قرار بگیرد که امکان تنفس بدن در آن وجود داشته باشد.

معمولاً جنس پارچه‌های غواصی از الاستین ،ویسکوز و پلی استر می‌باشد.از شاخصه‌های بسیار مهم این پارچه‌ها نرم بودن آن و نیز متناسب بودن آن با هر نوع فرم بدنی است.

از دیگر شاخصه‌های مهم این نوع پارچه خواب برگشتن به حالت اولیه پس‌از هر بار کشیده شدن می‌باشد .

استحکام این نوع پارچه‌ها آنقدر زیاد است که فرد ورزشکار در آن ذره‌ای احساس ناراحتی نمی‌کند.

احتمالاً شما نیز لگ طرحدار غواصی زنانه را دیده‌اید،به دلیل تحرک زیاد ورزشکار مخصوصاً در قسمت پایین‌تنه چه بهتر لگ غواصی زنانه را در حین ورزش استفاده کنید که از خاصیت کشسانی زیادی برخوردار است و شما در حین ورزش از راحتی و آرامش زیادی برخوردار می‌شوید .

در برخی از موارد دیده‌شده که از نوع ضخیم این نوع پارچه‌ها حتی در تولید کاپشن‌ نیز استفاده می‌کنند.

یکی از ورزش‌هایی که در آن قسمت پایین‌تنه‌ی فرد ورزشکار بسیار تحرک دارد ورزش دو استقامتی است،زیرا در این نوع ورزش بدن کشش زیادی دارد و فرد ورزشکار نیازمند استفاده از لگ غواصی زنانه بسیار منعطف می‌باشد تا فرد ورزشکار احساس راحتی زیادی در وقت ورزش داشته باشد.

توصیه ما به ورزشکاران حرفه‌ای استفاده از لگ طرحدار غواصی زنانه است.یکی دیگر از ورزش‌هایی که در آن بدن از انعطاف بالایی برخوردار است ورزش یوگا می‌باشد.زیرا در حین ورزش یوگا تمرینات کششی زیادی انجام می‌شود و بدن فرد باید در حالت ریلکسی و راحتی کامل به سر ببرد.

لباس‌هایی که قابلیت انعطاف‌پذیری آن بالا است موجب بهتر صورت گرفتن گردش خون می‌شود.پس چه بهتر از لباس‌هایی استفاده کنید که دارای این مزیت‌ها است .

خانم‌ها که دارای چاقی و اضافه وزن هستند خواهان این می‌باشند از لباس‌ هایی استفاده کنند که هم از راحتی و زیبایی برخوردار باشد و هم سبک باشد.این پارچه‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و می‌توان با توجه به سلیقه خودتان از این نوع پارچه‌ها در دوخت انواع لباس‌ها و شلوارها و حتی دامن، اعم از ورزشی و یا مجلسی استفاده کنید و به زیباتر شدن استایل خود کمک کنید.

این پارچه‌ها به دلیل منعطف بودن و خاصیت کشسانی که دارد هیچ احتیاجی به اتوکشی و لبه دوزی ندارد و شما با کمی خلاقیت می‌توانید با ترکیب رنگ‌های منحصر به‌ فرد آن برای خود یک استایل خاص و ویژه درست کنید.

این پارچه‌ها به دلیل ایستایی فوق‌العاده‌ای که دارد استفاده از آن در صنعت مد بسیار رواج پیدا کرده‌است و تولیدکننده‌های بسیار زیادی به سراغ این نوع پارچه‌ها می‌روند زیرا که این پارچه‌ها در حین برش هیچ‌گونه آسیبی پیدا نمی‌کند و نیز بسیار خوش دوخت می‌باشد.

از دیگر مزایای این پارچه‌ها ثابت ماندن رنگ آن در حین شست‌وشو است به شرطی که در حین شستن این پارچه‌ها از ریختن آب داغ بر روی آن اجتناب کنید، که هم‌ رنگ پارچه از بین نرود و هم بافت پارچه آسیب نبیند.

برخی از مردم پارچه ریون را با پارچه غواصی اشتباه می‌گیرند . اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است برای تشخیص پارچه ریون از پارچه غواصی به وزن آن توجه کنید.پارچه‌ای که دارای وزن بیشتری می‌باشد پارچه غواصی است زیرا که پارچه غواصی به دلیل حالت ایستایی که دارد، وزن آن بیشتر از پارچه ریون است.

ضخامت این نوع پارچه‌ها نه زیاد و نه کم می‌باشد،زیرا اگر پارچه غواصی از ضخامت زیادی برخوردار باشد انعطاف‌پذیری آن کم می‌شود و فرد ورزشکار در حین ورزش احساس راحتی نمی‌کند و بالعکس اگر دارای ضخامتی کم می‌باشد موجب می‌شود تا کیفیت آن بسیار پایین بیاید

لگ طرحدار غواصی چاپی

این نوع لگ طرحدار از مدل های بسیار پر طرفدار بوده و به خصوص کسانی استفاده میکنند که میخواهند به تیپ خود روح ببخشند. در زبان ساده تر به علت چاپ طرح های مختلف و زیبا این نوع لگ ها خواهان زیادی دارند و بیشتر مورد توجه جوانتر ها و تینیج ها قرار میگیرند. اما نکته ی حائز اهمیت این نوع لگ ها استفاده از بالا پوش ساده میباشد و اگر شما از تاپ های ورزشی ویا تیشرت های ورزشی شلوغ استفاده کنید جلوه ی بصری زیبایی پیدا نمیکنید و ظاهر شما ممکن است شلخته به نظر بیاید.

از چه نوع کفشی با این لگ ها استفاده کنیم؟

برای داشتن یک تیپ و استایل جذاب داشتن یک کفش زیبا و مناسب که با دیگر لباس های ما ست باشد و همخوانی داشته باشد بسیار مهم است.

شما میتوانید با این نوع لگ انواع کفش ها را استفاده کنید از جمله کفش های اسپرت ،کفش های باله ،بوت های زمستانی که همه ی این موارد انتخاب خوبی برای ست کردن به شمار میاید تنها موردی که ببرای ست کردن با این نوع لگ باید از آن اجتناب کنیم استفاده و انتخاب کفش های بزرگ ورزشی و صندل های بندی است که اصلا با این نوع لگ جالب به نظر نمی آید.

حرف آخر…

ما در فروشگاه فیت بادی اسپرت قصد داریم تا بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم،اولویت اصلی این مجموعه جلب رضایت شما سروران میباشد.امیدواریم با قرار دادن این نوع مقالات شما را در انتخاب و خرید آگاهانه همیاری کرده باشیم.

فروشگاه فیت بادی اسپرت