وبلاگ

لگ غواصی زنانه یا براق-فروشگاه فیت بادی اسپرت

لگ غواصی زنانه و یا براق لگی بسیار جذاب و زیبا است.

امروز قصد دارید در این مقاله شما را با این لگ آشنا کنیم. برای دیدن مدل های مختلف لگ غواصی زنانه و همچنین سایر لگ ها و لباس های ورزشی شما عزیزان میتوانید علاوه بر دیدن از سایت از اینستاگرام مجموعه نیز دیدن بفرمائید ونظر خود را راجب لگ های طرحدار زنانه ی مجموعه با ما درمیان بگذارید.

همانطور که گفتیم این لگ بسیار شیک و جذاب میباشد و به علت ظاهر براقی که دارد به لگ های غواصی معروف است.این لگ ها به خاطر ظاهر صاف و شفافی که دارد به این اسم نام گذری شده است.

معمولا این لگ ها از الیاف مصنوعی ساخته شده است و قابلیت استفاده برای تمامی فصول سال را دارد زیرا به علت خنک بودن آن و از طرفی ضخامت مناسب آن در فصل های سرد سال نیز قابلیت استفاده را دارد.ضخامت این شلوار ها به گونه ای میباشد که نه آن مقدار زیاد است که از انعطاف پذیری بدن در حین ورزش کم کرده و نه آن مقدار کم است که شلوار بی کیفیت به نظر برسد.لگ غواصی زنانه آنقدر کشسان میباشد که حتی میتوانید با آن در اعماق دریا غواصی کرده و از آن لذت ببرید.یکی دیگر از قابلیت های لگ های غواصی زنانه چسبان بودن آن میباشد و در ورزش هایی که در آن بدن میبایست دارای انعطاف پذیری زیاد باشد ویژگی چسبان بودن آن میتواند یک مزیت به شمار آید. از دیگر ویژگی های این لگ ها نرم بودن و نیمه سنگین بودن آن است به این صورت که ااین لگ ها دارای بافتی پفکی هستند و موجب میشود تا درحین تمرینات ورزشی خسته نشوید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پارچه ای که برای لگ غواصی استفاده میکنند چه نوع پارچه ای است و به چه دلیل از این نوع پارچه استفاده میکنند؟

درجواب باید بگوئیم به طور کلی از دو نوع پارچه برای لگ غواصی استفاده میکنند یکی از این پارچه ها پارچه ی فلازیت است این نوع پارچه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی میباشد که این ویژگی به دلیل وجود کشیست که در داخل آن وجود دارد کارایی این کش ها به گونه ای است که به بافت پارچه هیچ آسیبی وارد نمیشود و به علت قابلیت کشسانی آن لباس گشاد نمیشود و شکل و شمایل آن تغییری نمیکند و فرد ورزشکار از راحتی بسیار زیادی برخوردار میباشد.

از پارچه های دیگری که برای لباس و یا شلوار غواصی استفاده میکنند میتوان به پارچه ی نئو پرن اشاره کرد این پارچه دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد بوده و ورزشکار را برای یک غواصی دلپذیر آماده میکند. یکی از این ویژگی های مثبت این نوع پارچه مقاومت و زخامت آن است . این زخامت باعث مقاومت این پارچه در مقابل سرما و گرما و قرار گرفتن در این گونه محیط ها میشود. هنگامی که فرد غواص قصد دارد تا به عمق دریا برود گاهی اوقات هوای دریا به گونه ای سرد میشود که واقعا بدون استفاده از پوشش مناسب قادر نخواهد بود که کار خود را ادامه دهد از همین رو این پارچه برای این شرایط بسیار مناسب است. از دیگر خصوصیات این پارچه کشسان بودن آن بوده و فرد حتی در هنگام شنا کردن نیز بسیار راحت میباشد زیرا این نوع پارچه کاملا به بدن میچسبد و دست پا گیر نخواهد بود.

سومین مزیتی که پارچه های نئو پرن به همراه دارد این است که آن را میتوان در هر اندازه و اشکالی تولید کرد و این امر باعث میشود که طراح لباس آزادی عمل بیشتری داشته باشد و به طور کلی این پارچه یکی از پر کاربرد ترین پارچه ها برای طراحی و تولید لباس ها و لگ های غواصی است.

به جهت جذابیت و زیبایی بالای این نوع لگ ها میتوان آن را هم در محیط باشگاه های ورزشی و هم در خیابان و یا دورهمی های خودمانی و یا حتی مجالس رسمی از این لگ استفاده کنیم تا استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشیم.

این لگ ها برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند توصیه نمیشود و معمولاً خانم هایی با استایلی موزون و با تناسب اندام مناسب از این نوع لگ استفاده میکنند و به عبارتی لگ محبوب خانم های خوش استایل به حساب می آید.

در انتخاب این لگ ها باید به چند نکته توجه ویژه داشت. یکی از این نکات که بسیار مهم و ضروری است رعایت سایز شماست.

در خرید باید دقت داشته باشید تا سایز فیت تن خود را انتخاب کنید چون به علت جذب و براق بودن این نوع لگ اگر سایز خود را انتخاب نکنید در بدن شما فرم زیبایی نمیگرد و به اصلاح شلخته می ایستد.

حتما باید در نظر داشته باشید تا کاملا سایز فیت تن خود را انتخاب کنید نه کمی بزرگ تر و یا کمی کوچک تر.

این لگ ها رنگبندی مختلفی دارند اما محبوب ترین رنگ آن مشکی است. به علت این که رنگ مشکی به راحتی با هر رنگی میتواند ست شود .خانم ها استقبال بیشتری از این رنگ دارند هم چنین رنگ مشکی از نظر بصری جذابیت بهتری به استایل فرد میدهد.

اما سوالی که شاید برای همه ی شما عزیزان پیش بیاید تفاوت این لگ ها با لگ های چرمی است.

لگ چرم نیز مانند این لگ ها ظاهری براق دارد اما با این تفاوت که جنس آن از چرم بوده و نسبت به لگ براق قیمتی بالا تر دارد و از زیبایی بیشتری برخوردار است اما این نوع لگ بیشتر مناسب مجالس و مهمانی ها و فصل زمستان است و برای ورزش به هیچ عنوان نوصیه نمیشود.

این نوع لگ برای استفاده ی روزانه بسییار مناسب بوده و راحتی خاصی دارد.

لگ غواصی زنانه خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد و از دیگر نکات مثبت آن تراکم بالا و بافت منسجم به حساب می آید.

البته باید ایت نکته را بدانیم که این پارچه ها در حال حاضر وارداتی بوده و در کشور عزیز خودمان تولید نمیشود به همین دلیل نیز هر روزه شاهد تفاوت در قیمت آن به علت نوسانات نرخ عرض هستیم.

همان‌طور که گفته شد پارچه‌های غواصی وارداتی هستند و در طرح‌های ساده و گل‌دار وجود دارد که معمولاً نمونه‌های گل‌دار این محصول را بیشتر برای دوخت لباس‌های خانگی استفاده می‌کنند اما دیده شده‌است که برای دوخت لگ ورزشی نیز استفاده میشود.معمولاً این پارچه‌ها به صورت طرح‌دار ،گل‌دار و یا نیز ساده موجود هستند و معمولاً کارخانه‌هایی که لباس ورزشی تولید می‌کنند از این نوع پارچه استفاده زیادی می‌کنند زیرا طول عمر این پارچه‌ها بسیار زیاد است و به دلیل قابلیت استفاده در تمام فصول خواهان و طرفداران زیادی پیدا کرده و مشتریان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. پیشنهاد می‌شود که برای دوخت انواع دامن و مانتو از مدل طرح دار آن استفاده کنید زیرا جذابیت فوق العاده ای به مدل انتخابی شما میدهد.شما حتی می‌توانید با این نوع پارچه‌ها دامن چین‌دار بسیار زیبایی درست کنید زیرا پارچه‌های غواصی به گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید به آن هر گونه مدلی که میخواهید را بدهید .از دیگر کاربردهای این پارچه استفاده به‌عنوان ساپورت های ورزشی است و بسیاری از تولیدکنندگان از این نوع پارچه برای دوخت ساپورت ها استفاده می‌کنند زیرا این پارچه‌ها بسیار تنگ و چسبنده هستند و بسیار مناسب برای ساپورت است .برخی از تولیدکنندگان از رنگ مشکی پارچه‌های غواصی برای دوختن شلوارهای رسمی استفاده می‌کنند. به علت رنگ‌بندی و تنوع زیادی که دارد فروش آن در بازار بسیار عالی است. معمولاً پارچه‌های غواصی در انواع رنگ‌های سفید، مشکی ،قرمز، یشمی و سرمه‌ای موجود است و از این نوع پارچه برای دوخت انواع پوشاک استفاده می‌کنند .همان‌طور که گفته شد به دلیل وارداتی بودن این پارچه قیمت آن بسیار زیاد تحت تاثیر نوسانات ارز قرار می‌گیرد و هر چه که جنس این پارچه‌ها ضخیم تر باشد قیمت آن نیز معمولاً بیشتر است. شاید برای شما عجیب باشد اما از رنگ سفید این پارچه‌ها برای دوخت ماسک نیز استفاده میکنند .و از رنگ مشکی آن علاوه‌بر دوخت شلوار برای دوختن کت دامن و انواع لباس‌های مجلسی و ماسک نیز استفاده می‌کنند .

برخی از پارچه‌های غواصی هستند که به پارچه‌های غواصی مازراتی مشهورند که این نوع پارچه‌ها تولید ایران هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

چگونه از لگ غواصی زنانه مراقبت کنیم؟

پس از خرید مهم ترین عاملی که موجب دوام این لگ ها میشود نوع شستشو و نحوه ی مراقبت و نگهدار ی از آن است. این نوع پارچه ها به دلیل کیفیت بالا و خاصی که دارد نیاز به نگهداری خاص و متفاوتی نیز دارد به طور کلی میبایست لباس های غواصی را با دمای 40درجه شستشو دهیم به این دلیل که این لباس ها کاملاً ضد چروک است و نیز پس از شستشو اصلاً نیاز به اتو کشی ندارد اما اگر فردی خواهان آن است که این لگ ها را اتو بکشد چه بهتر است که با درجه حرارت متوسط این کار را انجام دهد تا در حین اتو کشی موجب سوختگی آن نشود.پارچه ی غواصی در مقایسه با پارچه ی ریون از ضخامت بیشتری برخوردار بوده از همین جهت برای دوخت و دوز در شلوار و مانتو نیز به کار میرود و بیشتر مناسب دوخت های غیر مجلسی است اما بعضی ها از این پارچه در لباس های مجلسی نیز استفاده میکنند و با آن پیراهن و یا دامن نیز میدوزند. در نظر داشته باشید برای شستشو پارچه ی ریون بسیار ضعیف تر از پارچه ی غواصی میباشد.

حرف آخر…

اصلی ترین هدف این مجموعه جلب رضایت شما عزیزان است. ما با قرار دادن این مقالات قصدر داریم تا شما عزیزان با آگاهی تمام یک خرید دلچسب را تجربه کنید.تمام پرسنل این مجموعه در تلاش هستند تا متنوع ترین محصول ها را با بالاترین کیفیت و صد البته مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.امیدواریم در این هدف بزرگ موفق بوده باشیم با سپاس فروان بابت همراهی و حمایت همیشگی شما عزیزان

شما بهترین هستید و لیاقت استفاده از بهترین امکانات را دارید.

فروشگاه فیت بادی اسپرت