وبلاگ

نیم تنه ورزشی کاپدار-کی از پشت نیم تنتُ میبنده؟

نکته ی مهمی که باید در هنگام خرید نیم تنه ورزشی کاپدار به آن باید توجه کنیم داشتن و یا نداشتن کاپ در نیم تنه میباشد.اما کاپ اصالاً چیست؟

امروز قصد داریم تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم همچنین برای دیدن مقالات مشابهی که میتواند به شما اطلاعات بیشتر بدهد میتوانید از مقاله ی نیم تنه ورزشی طرحدار دیدن فرمائید و جهت دیدن تمامی محصولات مثل لباس ورزشی زنانه و سایر به جز سایت مجموعه از اینستاگرام ما نیز دیدن فرمائید.

محصولات پر فروش

میتوانید جدیدترین محصولات فیت بادی اسپرت را مشاهده کنید در صورتی که سوالی داشتید میتوانید از بخش تماس با ما و یا پشتیبانی واتس اپ استفاده کنید

کاپ چیست؟

کاپ ها همان پد هایی هستند که به صورت ثابت و یا متحرک در نیم تنه های ورزشی جایگزاری شده اند تا در هنگام انجام حرکات جسمانی و تکان های شدید مانع از تکان های شدید عضلات سینه ورزشکار شوند.علاوه بر این امر کاپ ها مانع از افتادگی سینه ی ورزشکار در هنگام ورزش میشود به خصوص برای افرادی که میخواهند تمرینات هوازی انجام دهند این کاپ ها بسیار کمک دهنده خواهند بود.

  • زوایای ظاهری نیم تنه ها

بیشتر موارد استفاده از نیم تنه ها در هنگام ورزش میباشد و خیلی کم پیش میاید که از آن برای پوشیدن در مجالس استفاده شود مگر اینکه لباسی که بر تن دارید دارای یقه ی باز بوده و شما با پوشیدن نیم تنه ی فانتزی که دارای بند های طرحدار جذابی میباشد شما سعی در جلوه دادن به لباس خود باشید همچنین خانم هایی که سینه های با سایز کوچک دارند توصیه میشود که از پوشیدن این نیم تنه ا به طور روزمره خوداری کنند چون این نیم تنه ها با فشرده سازی بیش از حد سینه موجب کوچک تر نشان دادن بیش از حد معمول سینه میشوند. پس به علت اینکه شکل ظاهری سینه را کوچک میکنند مناسب این افراد نمیباشد.

از دیگر نکات مهم نیم تنه ورزشی کاپدار انتخاب سایز مناسب بند آن میباشد زیرا که در هنگام تحرکات شدید مانع از افتادن بند از روی شانه شود و یا از شدت تنگ بودن بند در پوست ورزشکار مانع از فرو رفتن بند در بدن فرد ورزشکار شود.

پس در هنگام خرید مدلی از نیم تنه را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم بند را داشته باشد تا با راحتی بتوانید سایز بند نیم تنه را تغییر دهید.

معمولاً نیم تنه ها از سر پوشیده میشوند و یکسره میباشند ولی بعضی از انواع نیم تنه ها دارای قزن و یا دکمه میباشند ویا برخی از آن ها از سمت جلو باز و بسته میشود که این مدل نیم تنه ها جهت راحتی بیشتر در هنگام بستن و یا درآوردن نیم تنه ها از تن میباشد که همین امر باعث راحتی بیشتر میشود.

اگر به مرور زمان بر اثر شست و شوی زیاد یا مواردی دیگر نیم تنه های قزن دار حالت اولیه ی خود را از دست بدهند میتوان به راحتی با تنگ کردن قزن آن دوباره به فرم و شکل اولیه نیم تنه را بازگرداند.

بهترین نوع نیم تنه ،نیم تنه ای است که از جنسی مرغوب و نرم و راحت باشد تا در حین استفاده موجوب بروز حساسیت های پوستی و آزار بدن نشود و قابلیت جذب تعریق بدن را داشته باشد پس در هنگام خرید به کیفیت و جنس نیم تنه ورزشی کاپدار مورد نظر خود دقت کافی و مناسبی بفرمائید.

استفاده از نیم‌تنه ورزشی برای بسیاری از خانم‌ها به یک ضرورت تبدیل‌شده است و انتخاب نیمتنه ورزشی مناسب برای خانم ها بسیار مهم میباشد زیرا سینه به علت نداشتن عضله دارای بافتی بسیار نرم می‌باشد و شما زمانی که می‌خواهید ورزشی را انجام دهید باید از سینه‌ی خود در مقابل آسیب های ورزشی که به صورت افقی و عمودی و دایره ای وارد میشود محافظت کنید و با توجه به ورزشی که قصد انجام آن را دارید نیم‌تنه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

به‌طور کلی هنگامی‌که سن شما افزایش پیدا می‌کند به مرور زمان دچار افتادگی از ناحیه سینه خواهید شد،که استفاده از نیمتنه ورزشی کاپدار مانع از به وقوع پیوستن این امر در حین ورزش میشود.

شما هنگامی‌که از نیم‌تنه ورزشی مناسب خود استفاده می‌کنید مانع از ایجاد برخی از بیماری‌ها مانند شقاق سینه می‌شوید زیرا در اثر اصطکاکی که در نوک سینه و سوتین پیش میاید ممکن است شاهد این بیماری باشید .شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اصلا شقاق سینه چیست و در چه خانم‌هایی بیشتر به وجود می‌آید.این بیماری بیشتر در خانم‌های شیرده مشاهده می‌شود که موجب خارش درد و قرمزی در نوک پستان شده و میتواند بسیار آزار دهنده باشد.

پس بهتر است برای حفظ سلامتی و رفع این‌گونه آسیب‌ها و بیماری‌ها از نیم‌تنه ورزشی مناسب و استانداردی استفاده کنید.

پس علاوه‌بر جنبه زیبایی و شیک بودن استایل ورزشی خود به استانداردها نیز توجه فرمایید تا در هنگام ورزش کردن به علت نداشتن پوشش مناسب و نبود جنس البسه مرغوب به‌سلامت خود هیچ گونه لطمه ای وارد نکنید.

نیم‌تنه‌های ورزشی نیز درست مانند سوتین ها دارای سایز های متفاوتی می‌باشند و سایز آن در نواحی دور کمر و در قسمت کاپ آن متفاوت است و هر خانم ورزش‌کاری می‌تواند با توجه به سایز خود اقدام به خرید آن کنند.

برای گرفتن سایز دقیق نیم تنه‌ی خود می‌توان از قسمت زیر سینه اقدام به گرفتن دور کمر خود کنید و برای گرفتن اندازه دقیق دور سینه خود، متر را در قسمت برجستگی سینه تا قسمت پشت کمر خود قرار دهید و توجه داشته باشید که پشت متر کاملاً صاف باشد تا اندازه‌ی شما بطور دقیق گرفته شود.

برخی از نیم‌تنه‌های ورزشی دارای امکاناتی اضافه از قبیل محافظت از بدن شما در مقابل پرتو هایی مانند یو وی ای و یو وی بی را دارا می‌باشند به این امکانات موجب ارزشمندی هر چه بیشتر خرید شما می‌شود و نیز برخی از آن‌ها دارای فضای کوچکی می‌باشند که می‌توانید چیزهای کم حجمی مانند دستمال کاغذی را در درون آن قرار دهید تا در صورت نیاز از آن‌ در حین ورزش استفاده کنید.

پس شما می‌بایست در هنگام خرید نیم‌تنه ورزشی و امکانات آن از قبیل پد دار بودن و یا پد دار نبودن آن، مواد به‌کاررفته در آن محصول و نیز قابلیت تنظیم ارتفاع بند توجه کنید.

برخی از خانم‌ها دارای سایز سینه‌ای نامتقارن می‌باشد به این صورت که یکی از سینه ها از دیگری بزرگتر می‌باشد که در هنگام خرید بهتر است که شما سایز مبنا خود را سینه بزرگ‌تر قرار دهید تا نیم‌تنه‌ای که خریداری می‌کنید سایزش به شما کوچک نشود‌.و برای سینه کوچک‌تر نیز راه‌حلی را در نظر گرفتیم شما می‌توانید از پدهای اضافه‌تر بر روی قسمت سینه کوچک‌تر خود استفاده کنید تا به این صورت دارای سینه‌ای متقارن شوید.

بهتر است برای جلوگیری از درد در نواحی شانه و گردن از نیم‌تنه هایی باکش پهن استفاده کنید زیرا این نوع نیم‌تنه ها با پوشش‌دهی کامل کتف‌های شما از آسیب‌های احتمالی در این نواحی هنگام ورزش جلوگیری می‌کند.

نیم تنه ورزشی کاپدار به دلیل تحمل بالای وزن پستان ها در حین تمرین و خم و راست شدن ها و هنگام غوز کردن از فشار مضاعفی که به کمر شما در هنگام این اعمال ایجاد می‌شود جلوگیری می‌کند.

پس همانطور که گفتیم نیم تنه ورزشی کاپدار با بند پهن تر حفاظت و نگه داری بیشتری را از سینه شما دارند و نیمتنه هایی با بند های نازک‌تر معمولا ضعیف تر عمل میکند و اگر دارای سینه هایی با اندازه بزرگ و سنگین می‌باشید برای شما گزینه ی مناسب و مطمئنی نخواهد بود.

درهنگام خرید نیمتنه بند دار به بند نیمتنه توجه فرمایید و بدانید که بندی مناسب است که به راحتی دو انگشت شما به زیر آن میرود و بند های آن از استحکام زیادی برخوردار است و شل ،یا زیادی تنگ نمیباشد.

اگر شما به سراغ نیمتنه ورزشی کاپدار میروید متوجه این نکته باشید که در هنگام پوشیدن این نیمتنه ها میبایست قسمت برجستگی سینه ها که در درون کاپ قرار میگیرد باید کاملا پر باشد و خالی و یا کاملا فشرده نباشد.پس اگر این اتفاق برای شما افتاد بدانید که نیمتنه مناسبی را خریداری نکرده اید و این نیمتنه ورزشی کاپدار مناسبی برای شما نخواهد بود.

و اما…

برخی از نیم‌تنه ورزشی کاپدار دارای غزن هایی در قسمت پشت کمر می‌باشند که در حین بستن آن باید بتوانید اولین غزن نیم‌تنه را به قلاب آن بیندازید.اگر نیمتنه ای که خریداری کرده اید غزن آن به زور بسته میشود و یا اینکه پس از بستن غزن مشاهده کردید که دور کمر آن شل می‌باشد ، باید به شما بگوییم که سایز خود را اشتباه خریداری کرده اید و در هنگام سایز گرفتن خود دچار اشتباه شده اید.

دور نیمتنه ای که شما خریداری کرده اید باید کاملا صاف باشد و دارای چین خوردگی نباشد.

اگر گوشت ناحیه کمر شما در حین پوشیدن نیمتنه دارای چین خوردگی باشد،این به این معنا است که سایز نیمتنه ورزشی کاپدار شما کوچک می‌باشد و باید در هنگام خرید سایز بزرگ‌تری را خریداری کنید.

اگر نیم تنه ورزشی کاپدار ی که خریداری کردید در ناحیه بند همش از روی شانه شما سر میخورد یعنی باید بند آن را تنگ تر کنید.حتما به این نکته توجه کنید که این امر در حین ورزش موجب حواس پرتی شما میشود و حتی ممکن است برای شما موجب بروز حوادث خطر آفرینی بشود.

اگر تمامی قسمت نیمتنه اندازه می‌باشد اما از زیر کاپ سینه شما بیرون زده میشود علت آن کوچک بودن اندازه طولی نیمتنه و یا کوچک بودن کاپ می‌باشد.

یکی دیگر از مواردی که موجب میشود تا ورزشکار احساس ناخوشایندی در حین ورزش داشته باشد بد فرم ایستادن پل میان دو پستان میباشد که به علت گشاد بودن و یا تنگ بودن بیش از حد نیمتنه موجب میشود تا نیمتنه صاف قرار نگیرد.

تمامی این حالات نامطلوب در حین ورزش میتواند برای شما احساس بد و ناخوشایندی ایجاد کند پس با توجه به نکات گفته شده سعی کنید بهترین نوع از نیمتنه ورزشی کاپدار را خریداری کنید تا کیفیت تمرینات ورزشی خود را بالا ببرید

حرف آخر…

تمام تلاش مجموعه ی بزرگ فیت بادی اسپرت همانطور که از قبل هم بارها گفته شده جلب رضایت شما عزیزان است. هدف از گذاشتن این مقالات بالا بردن سطح آگاهی شما نسبت به کالای مد نظرتان میباشد تا بتوانید خریدی درست و مناسب و از همه مهم تر دلچسب داشته باشید.امیدواریم که در این هدف موفق و پیروز بوده باشیم و مقاله ی نیم تنه ورزشی کاپدار مورد رضایت شما بوده باشد

سپاس از همراهی شما کاربران گرامی

فروشگاه فیت بادی اسپرت.